ستجلب Citroën مفهوم Citroën C-aircross SUV إلى معرض جنيف للسيارات ، والذي ، بعد مفهوم Citroën Aircross العام الماضي ، يبشر بالوصول الوشيك لسيارة SUV صغيرة من هذه العلامة التجارية الفرنسية الشهيرة. إذا كان مفهوم العام الماضي يعتمد على طراز C4 Cactus ، فإن هذه المجموعة من "الشفاه" المجعدة تستند إلى C3 الجديدة.
سيتروين bo v Ženevi predstavil drzen koncept kompaktnega športnega terenca Citroën C-aircross. Koliko potez tega mišičnjaka bo na koncu imel prvi Citroënov سيارات الدفع الرباعي te velikosti, ostaja uganka, pričakovati pa je vozilo, ki bo na ulicah pokalo od samozavesti kot prepoteni in mišičasti tipi v fitnes studiih.
Navdih inženirjev pri izdelavi tega 4-sedežnika je bil model سيتروين C3. Namesto na športno eleganco stavi na igrivost, privlačnost, živahnost in drznost, s čimer bo prepričal moške, da je manjši SUV lahko ravno tako možat kot njegovi večji bratje. Pohvali se lahko s prostorno notranjostjo, udobnimi sedeži, veliko svetlobe (سقف بانورامي) in najnovejšim naborom tehnoloških rešitev Citroën Advanced Comfort, kot so kamere za vzvratno preglednost, bočni kameri, ki nadomeščata vzvratni ogledali, الشحن التعريفي pametnih telefonov, barvni prikazovalnik v višini oči …
اقرأ أكثر: Citroën Aircross - مفهوم SUV مرحة مثل C4 Cactus
Citroën C-aircross ima vrata z nasprotnim odpiranjem, ki pa jih seveda ne gre pričakovati v serijski različici. Namenjena so predvsem demonstraciji prostorne notranjosti in vstopanju v višje ležeče vozilo. Prav tako ne gre pričakovati tako napadalnega, a hkrati zadržanega videza, čeprav mu kratek pokrov in kamuflažni vzorec dobro pristajajo, čeravno ne bo bil bitke na blatnem, ampak pretežno asfaltnem bojišču. Da se ni ustrašil velikih, pričajo platišča, ki so velika kot Trumpove roke. Stoji na 18 بوصة in je precej bolj oddaljen od tal kot drugi.
V oči pade znameniti enokraki volan, ki pa je prikrojen za 21. stoletje. Srce v tkanino odete armaturne plošče إنها 12-palčni zaslon na dotik, odlagališče pa sredinska konzola, ki se je udobno namestila med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Do informacij lahko potniki dostopajo s tehnologijo prepoznavanja glasu, si ustvarijo mikroklimo ter izbirajo lastno glasbo ali film. Nima pogona na vsa štiri kolesa – kot rečeno je bolj kot ne urbani bojevnik –, kot alternativo pa ponuja uveljavljeni sistem Grip Control z različnimi voznimi programi za povečanje oprijema, in sicer standard, neutrjen teren, sneg, pesek in izključen stabilizacijski asistent ESP.
Galerija – koncept Citroën C-aircross:
معلومات اكثر:
citroen.si