تعد أحدث سيارات Toyota IQ هي بالتأكيد أقصر سيارة تفاعلنا معها على الإطلاق. كان الإصدار التجريبي مجهزًا جيدًا بشكل مدهش ، حيث كان يتباهى ، من بين أمور أخرى ، بفتح قفل السيارة بشكل مريح ، حيث يكفي وضع المفتاح في المحفظة أو الجيب ، وتكييف الهواء التلقائي مع ...
Najnovejša toyota IQ je zagotovo najkrajši avtomobil, s katerim smo se doslej družili. Testna različica je bila presenetljivo dobro opremljena, saj se je med drugim ponašala s komfortnim odklepanjem avtomobila, kjer zadošča, da je ključ spravljen v torbici ali žepu, samodejno klimatsko napravo z zanimivim načinom upravljanja in kopico zračnih blazin. Kot prvi avtomobil ponuja tudi zračno zaveso na zadnjem steklu, ki je postavljena za vzglavniki zadnjih sedežev. Notranjost avtomobila je oblikovana nenavadno in v marsičem premika meje avtomobilskega dizajna. Osrednji del armature spominja na manto, sovoznikov predal je zamenjala sovoznikova mapa. Kar se tiče same vožnje, lahko zapišemo, da je IQ doma predvsem v mestni džungli. Zaradi svojih malih mer – v dolžino meri 2,985 m – je parkiranje z njim pravi užitek. Dolgih izletov z njim pa bi se raje ognili, saj njegov prtljažnik meri komaj 32 litrov in šele ko podremo zadnja sedeža, lahko vanj pospravimo kakšen manjši kos prtljage. Trivaljni enolitrski bencinski motor, ki razvije moč 50 kW, se na avtocesti ne počuti najbolje – ne nazadnje je njegova končna hitrost 150 km/h, kar pa je za tako majhen avto ravno prav.