مع قوة تبلغ 2000 حصان، وتسارع من 0 إلى 100 كم/ساعة خلال 1.9 ثانية وسرعة قصوى تزيد عن 320 كم/ساعة، فإن دراكو دراجون ليست مجرد مركبة جديدة - إنها سلالة جديدة من المركبات التي تستخدم أحدث التقنيات لتحويل السيارة بالكامل تجربة القيادة. لم تسمع بهذه السيارة؟!
Drako Dragon osupne s svojo impozantno navzočnostjo in mogočno držo, tekočimi, organskimi linijami in dvovratno postavitvijo v obliki galebovih kril. Tako ovije najnovejšo tehnologijo v jezik čiste oblike, vendar vedno s pogledom na delovanje in funkcijo. Velika galebja krila na električni pogon odpravljajo B-stebriček, da olajšajo vstopanje in izstopanje z Dragonovih prednjih in zadnjih sedežev, izboljšajo pogled navzven za potnike na zadnjih sedežih in so oblikovana tako, da se odpirajo bolj navzgor kot navzven za enostaven dostop tudi, ko je parkiran v bližini vozil, sten ali drugih ovir.
Zadnji leteči oporniki služijo dvojnemu etosu osupljivega vizualnega sloga in funkcionalne aerodinamike, ki usmerjajo zračni tok nazaj proti zadku »coda tronca« in njegovemu difuzorju. Izklesane linije sprednjega krila omogočajo, da zrak prehaja skozi nos, da zmanjša upor in ustvari tlačno silo pri hitrosti. Žarometi in zadnje luči so zelo podrobni, s futurističnimi digitalnimi vizualnimi znaki in edinstvenimi diodami LED za največjo vidljivost. Dragon ima tudi izjemno svetle reli luči, ki so vgrajene v njegovo streho, da izboljšajo voznikovo zavest v ekstremnih okoljih.
Električna arhitektura Dragon’s Quad Motor omogoča nove načine realizacije notranjega prostora in pakiranja, hkrati pa dosega popolno ravnovesje med lepoto, vsestranskostjo, funkcionalnostjo in zmogljivostjo. Sistem Drako DriveOS uporablja eno samo večjedrno ECU za zagotavljanje vseh funkcij vozila. Medtem ko večina visoko zmogljivih avtomobilskih krmilnih sistemov hvali odzivne čase v milisekundah, Drako DriveOS svoje odzive meri v nanosekundah.
Ne glede na to, da je Dragon osredotočen na voznika, kabina enako obravnava potnike na zadnjih sedežih. Paket razvedrila za zadnje sedeže vključuje dvojna zaslona, nameščena na zadnji strani sprednjih sedežev iz usnja in ogljikovih vlaken. Programabilna osvetlitev ozadja sveti skozi perforirane usnjene plošče za izboljšan ambient in intimnost.
Dragon je prvi serijski SUV na svetu s strukturo iz ogljikovih vlaken. To zmagoslavje inženiringa prihrani 50 odstotkov teže šasije v primerjavi s tradicionalnimi SUV-ji, hkrati pa zagotavlja dvakratno strukturno togost.