يعد المشروع التسلسلي الأول للقسم الرياضي الجديد في فورد هو أقوى فوكس على الإطلاق، والذي يجلب في جيله الثالث العديد من الابتكارات. يقوم محرك Ecoboost سعة 2.3 لتر الآن بتشغيل العجلات الأربع، وبمساعدة شاحن توربيني "ثنائي التمرير"، يمكنه إنتاج قوة تبلغ 320 حصانًا. شارك أيضًا المتسابق الشهير عالميًا كين بلوك في التطوير، لذا فهو بالتأكيد منتج ممتاز.
Evropski Ford bo v Ženevi na ogled predčasno postavil tretjo izdajo najbolj zmogljive različice معقل focusa, pri razvoju katere je s fordovo športno divizijo sodeloval tudi وحيد Ken Block. Najbolj zmogljivi focus vseh časov pričakovano nosi oznako RS, v primerjavi s predhodnikom pa prinaša tudi določene pomembne spremembe.
Ena takšnih je dejstvo, da bo 2,3-litrski ecoboost bencinar po novem poganjal vsa štiri kolesa, česar so se Fordovci pri predhodniku otepali podobno kot “pijanec plota”. To namreč doda k teži vozila in nenazadnje ceni, ampak strokovnjaki Ford performance ekipe so se uspešno spopadli tudi s tema problemoma. In sicer so novemu RS-u namenili inteligentni štirikolesni pogon, kjer računalniško krmiljena enota prek senzorjev nadzora vektorskega navora, na posamezno kolo v vsakem trenutku pošilja optimalno količino navora.
Sistem razmere na cestah analizira 100-krat na sekundo in na podlagi podatkov razporeja optimalno količino navora na posamezno kolo. Poleg očitnih prednosti pri “handlingu” in vozni dinamiki, pa sistem jeziček na tehtnici zviša le 20 كجم, kar je praktično zanemarljiv podatek. S pomočjo sistema naj bi bila po besedah fordovih inženirjev vozna dinamika še občutno boljša kot tista pri predhodniku, meja zdrsa pa postavljena konkretno višje, nenazadnje pa naj bi skoraj popolnoma izničil pojav trganja volana iz rok znanega kot “torque steer”.
Zunanjost deluje kot da je bila deležna konkretnega tretmaja steroidov, zajetni prednji spojler pa objema pokončno postavljene مصابيح LED. Na voljo bo le v izvedenki s petimi vrati, na boku pa bodo poglede nase lepila posebna عجلات مقاس 19 بوصة. Še malenkost bolj nazaj pa se nahaja ogromen spojler v stilu legendarnega escort RS coswortha, ki je bil tudi zadnji RS s pogonom na vsa štiri kolesa, čeprav tako drastičen (ta pri focus RS-u) kljub vsemu ni.
2,3-litrski “ecoboost” si je focus RS sposodil pri novem mustangu, a so ga za potrebe delovanja v tem “hot hatchu” predelali. In sicer je evropski mišičnjak dobil tehnologijo “twin scrool” و večja kompresor ter hladilnik zraka, ki zagotavlja boljši pretok zraka, rezultat obojega pa je večja odzivnost v celotnem razponu vrtljajev in tudi boljši zvok motorja.
Nekaj novosti bo tudi v kabini, ki je športnim zmogljivostim primerno pridobila na športni zabeli, poleg tega pa bo premogel tudi drugo generacijo multimedijske enote Sync z glasovnim upravljanjem, na športne sedeže je podpisan slavni ريكارو, v opremi pa so tudi sistem samodejnega zaviranja, sledljivi biksenonski žarometi ويمكننا الاستمرار.
اقرأ أكثر: Prenovljeni ford focus zapeljal na “to stran alp”
Novi ford focus RS bo javnosti prvič predstavljen marca 2015 na avtomobilskem salonu v Ženevi, ko bodo znane tudi cene in prihod modela na trg.