Največji knjižni sejem na svetu, ki se dogaja te dni v Frankfurtu končno odpira vrata tudi za javnost.
Med tednom je sejem namenjen izključno interni trgovini z avtorskimi pravicami in ko se ”mešetarjenje” zaključi pridemo na vrsto bralci. Sejem je otvorila podelitev nemške književne nagrade, ki je letošnje leto pripadla Terezii Mora in njenemu ganljivemu romanu Pošast, ”Das Underheuer”, ki odpira zgodbo o moževem spopadanju z ženinim samomorom.
Letošnji sejem je v ospredju kot častna gostja Brazilija, ki se predstavlja kot ”Dežela, polna glasov.” Brazilija se predstavlja z več kot 90 avtorji, med njimi pa iz protestnih razlogov ne bo najbolj pričakovanega – Paula Coelha, saj pravi, da izmed 92 brazilskih avtorjev sam pozna le kakih 20, ostali so najbrž ”prijatelji od prijateljev.”
Če je zadnja leta največ pozornosti na Frankfurtskem sejmu požela e-knjiga, digitalizacija knjige, se zdi, da je letos ta tema že preživeta. V osredju je namreč branje in sejem je namenjen ljubiteljem le tega, naj gre za nostalgično listanje strani ali drsenje po tablici. Je pa letošnje leto veliko govora o samozaložništvu, ki mu prosto pot omogoča prav ”polemična” digitalizacija. A ker daje prosto pot množici je sleherni knjigi težko prodreti in prav to je pogosta tema dogodkov – na kakšen način s samozaložništvom tudi uspeti.
Kot vsako leto se predstavlja tudi slovenska knjižna produkcija, ki jo zastopa Javna agencija za knjigo RS. In še ena izmed letošnjih novosti: otroški mehurček, novi prostor z razburljivo prezentacijo otroške in mladinske literature, kjer se vseskozi odvija tudi zanimiv program.
مزيد من المعلومات في:
www.buchmesse.de