يعد Vespa أحد الاختراعات الإيطالية الأخرى التي غزت العالم. إنه سكوتر مبدع وكلاسيكي والأكثر مبيعًا في العالم. عندما تم تقديمها في عام 1946، أُطلق عليها لقب "بابيرينو"، وهو ما يعني البطة، والتي طارت بحجمها. من المؤكد أن تصميم الفيسبا خالد، ولكن سُئل أحد مصنعي الدراجات النارية الأمريكية عن الشكل الذي سيبدو عليه الفيسبا إذا تم تحويله إلى دراجة نارية حقيقية.
To podjetje je seveda هارلي ديفيدسون, ki je pripravilo nekaj računalniških konceptov, kakšna bi lahko bila Vespa, če bi poosebila katerega izmed motornih koles. V galeriji vam predstavljamo nekaj najbolj zanimivih primerkov, ki bi jih z veseljem preizkusili tudi “vespisti”, največji navdušenci na Vespami.
Vespa Café Racer
Tako imenovanega Café Racerja boste prepoznali po nizko nameščenem krmilu, dolgemu sedežu in podaljšani posodi za gorivo. Minimalistična podoba spominja na dirkalne motocikle iz leta 1960. Takšna lahka Vespa bi bila kot nalašč za kratke izlete na krajše razdalje.
Vespa Chopper
Kadar pomislimo na chopper, po vsej verjetnosti pomislimo na klasično Harley-Davidson motorno kolo. S svojim visoko postavljenim krmilom in nezamenljivo zvočno melodijo bi bila taka Vespa v ponos vsakemu lastniku, ki bi si jo predelal po svojem okusu. Na njej bi se preprosto naslonili nazaj in uživali v vožnji.
Vespa Dirt Bike
V kolikor vas bolj navdušuje vožnja z motornimi kolesi po brezpotjih, bo Vespa Dirt Bike prava za vas. Spopade se lahko z vsako površino, na kateri si jo upate preizkusiti. Pesek, kamenje, blato, sneg in celo večji potoki ne bodo ovira za على الطرق الوعرة Vespo. Vzmetenje in lahka konstrukcija skrbita za udobno preskakovanje grbin, robustne pnevmatike pa vas bodo z dobrim oprijemom obvarovale pred bližnjim srečanjem s tlemi.
Vespa Touring Bike
V kolikor potrebujete Vespo za daljše vožnje, si boste izbrali Vespo Touring Bike. Ogromna posoda za gorivo vam bo omogočala doseganje dolgih razdalj. Udoben in pokončen sedež bo skrbel za udobje med urami vožnje, in ker ima Touring Vespa tudi veliko vetrobransko steklo, boste zaščiteni pred raznimi vremenskimi vplivi. Ima dovolj prostora za prtljago in sopotnika, zaradi česar je ta Vespa zelo primerna za cestne dogodivščine.
Vespa Superbike
Ta Vespa je namenjena zmagovanju. Pri Vespi Superbike se vse vrti okoli hitrosti. Bencina lačna zverina ima lahko motor velik do 1200 kubičnih centimetrov, kar je v primerjavi s 50 kubičnimi centimetri pri običajni Vespi občutna razlika. Nobenega dvoma ni, da bi s to športno Vespo zmagovali na vseh srečanjih skuterjev Vespa.
Vespa Tron
Pri Harleyju se niso mogli upreti ideji in so si zamislili, kakšna bi bila Vespa prihodnosti. Poganja jo tekoča energija, za obračanje se nagibate levo in desno, za pospeševanje in zaviranje pa zadostujejo gibi naprej in nazaj. Futuristična Vespa je namenjena tekmovanju, a za zdaj le v serijah dirk znanstvene fantastike.
معلومات اكثر:
vespa.com