Konceptni avtomdom Škoda 1203 prinaša ikonično vozilo iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja, prvič predstavljeno leta 1968, v današnji čas. Daniel Hájek, oblikovalec pri češki avtomobilski znamki, je dal modelu čisto obliko, ki ne samo, da se sklicuje na njegovo preteklost, temveč tudi gleda v prihodnost. Predstavlja namreč kreativni avtodom, hkrati pa uteleša temeljne vrednote znamke: praktičnost, veliko notranjega prostora in preprosto pametne rešitve.
“Želel sem, da se iz moje študij razbere, da gre za isto vozilo, vendar nisem želel, da bi bilo preveč očitno retro. Zasnoval sem moderno vozilo, ki se pokloni legendi,” je povedal oblikovalec. “Želel sem, da je brezčasno.”
Avtodom Škoda 1203 prinaša svojo zasnovo v sodobnost. Originalna rešetka je zdaj definirana z ostrimi črtami, streha pa ponuja “pop-up”, s čimer se maksimira prostor za spanje. Drugod po karoseriji razprostira t.i. “tornado line”, kot ga danes vidimo tudi pri drugih modelih znamke. Najsodobnejši svetlobni podpisi popestrijo sprednjo in zadnjo stran avtodoma, pri čemer se s subtilnimi namigi poklanjajo starim okroglim lučem. Poklon vitkosti modela iz 1968 so tudi poševne stranice in razmeroma ozka streha.
V notranjosti bi lahko avtodom ponudil še več prostora, če bi bil narejen kot povsem električni model. Minimalistična armaturna plošča ima značilno vodoravno postavitev ter drsno, zložljivo polico za shranjevanje. Manjši informacijsko-zabavni zaslon sedi za vodoravnim dvokrakim volanom, saj naj bi voznik za vse druge storitve, kot so zabava in navodila, uporabljal svojo lastno napravo.