fbpx

لورد - رويالز // الحلوى الموسيقية لهذا اليوم

تتصدر أغنية Lorde's Royals للأسبوع الثاني قائمة Billboard Hot 100 الموسيقية وهي حاليًا الأغنية الأكثر طلبًا عند الطلب. وتثير المجموعة النيوزيلندية الغبار في مناطق أخرى أيضاً.

Med drugim so njihovo pesem uporabili ustvarjalci oglaševalske akcije Samsung, v kateri je glavno vlogo odigral nogometni zvezdnik Messi. Pesem Royals v svoji osnovi govori o enostavnem odraščanju mladostnikov in nasprotuje potrošniški družbi. Kljub temu, pa se zdi, da v svetu potrošništva nič več ni sveto.

سامسونج je v svojem nedavnem oglasu, kjer glavno vlogo odigra nogometni zvezdnik Messi, uporabil glasbo Novo Zelandske skupine لورد, ki že nekaj tednov kraljuje na lestvici Billboard. Pri tem pa naredil več napak.

Svetovne blagovne znamke se v zadnjih letih izjemno rade identificirajo s popularno glasbo in ji na nek način s to podporo tudi pomagajo do popularnost. V tokratnem primeru pa je سامسونج naredil oglas, ki je popolno nasprotje z izpovedano zgodbo v pesmi Royal in prepričanjem zvezdnice skupine – لورد. Ko blagovna znamka uporabi glasbo, jo vsekakor mora popolnoma razumeti.

Dejstva:
Pesem “Royals” pravzaprav govori o zavračanju materializma, ki dominira na glasbeni sceni, ki je prežeta s komercialno subtilnimi sporočili. In se usmerja k enostvanosti in otroškim radostim vsakodnevnih življenj najstnikov. Iz teksta je to popolnoma jasno razvidno.

سامسونج je uporabil to vsebino pesmi za oglas, kjer oglašuje Samsung Galaxy Noter 3 (okoli 600 eur) in Samsung Galaxy Gear (okoli 300 eur). Daleč od enostavnih otroških sanj.

ليونيل ميسي je eden najbolje plačanih zvezdnikov na svetu, ki v oglasu nastopa kot “investitor”, ki obišče revno četrt v nerazvitem “kotičku” sveta. Po četrti se sprehaja v strogi poslovni obleki in uporablja svoj “Gadget” – Gear in Galaxy Note zato, da v tej revni četrti zgradi nogometno igrišče, seveda pri tem ni ravno nežen. Ironija je sreča otrok ob spoznanju, da vidijo novo igrišče, ker ni ravno jasno ali so veseli igrišča ali dejstva, da jim bo Messi še kako drugače pomagal.

Zdi se, da velike blagovne znamke želijo v vsakem primeru doseči svojo ciljno populacijo ne glede na žrtve, ki jih puščajo za sabo. سامسونج je izkoristil komad, katerega osnovno zgodba je skregana z zgodbo oglasa, ki nam prodaja popolno nekaj drugačnega.

Družabna omrežja so že završala, ker mladina ne le da posluša tekste svojih idolov, pač pa jih v nasprotju z oglaševalci tudi razume.

معلومات اكثر

Več informacij o skupini Lorde: 
https://www.facebook.com/lordemusic

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.