fbpx

Lotus Emira: poslednji ″bencinski″ predstavnik

Lotus Emira bo nadomestila kar tri avtomobile, ki so bili zdaj na voljo pod znamko Lotus. Obenem bo tudi zadnji avtomobil tega podjetja, ki bo imel klasičen motor na notranje izgorevanje. Lotusi Elise, Exige in Evora se bodo upokojili in prepustili prostor športniku s sredinsko nameščenim motorjem - Lotus Emiri.

Lotus Emira se bo neposredno zoperstavila Porschejevemu 718 Caymanu in francoskemu Alpine A110. V primerjavi z modeli Elise in Exige bo Emira občutno večja, a le malenkost večja od modela Evora. Emira tehta 1.405 kilogramov, poganjata pa jo Toyotin 3,5-litrski V6-valjnik وما إلى ذلك وهلم جرا 2.0 لتر bencinski motor, ki prihaja izpod okrilja Mercedesovega oddelka AMG. AMG motorji bodo na voljo zgolj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, medtem ko bo pri Toyotinih motorji moč izbirati med ročnim ali samodejnim menjalnikom. Emira bo imela na voljo med 360 in 400 konjskih moči وحول 430 نيوتن متر navora. Najhitrejši primerki bodo od 0 do 100 km/h potrebovali manj kot 4 ثواني in dosegli najvišjo hitrost 290 كم / ساعة.

V primerjavi s predhodniki je Lotus Emira stilsko bolj sofisticirana, premore pa tudi tehnologijo, ki se poda modernemu športnemu videzu. A bolj kot pri zunanjosti, so te razlike opazne v notranjosti. Voznik bo imel na voljo digitalne merilnike na 12,3-palčnem zaslonu, poleg tega pa še 10.25 بوصة zaslon občutljiv na dotik, za potrebe informacijsko-zabavnega sistema. Emira je med najbolje opremljenimi Lotusi, ki smo jim kadarkoli bili priča, njegova pričakovana cena pa bo znašala okoli 72.000 evrov.

معلومات اكثر

lotuscars.com

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.