من المرجح أن تغري سيارة بورش باناميرا الجديدة أولئك الذين يريدون التميز عن متوسطي الأعمال. لقد كانت تُعتبر دائمًا مختلفة ولم يعجب الكثير من الناس بمظهرها. ومع ذلك، فقد اجتذبت لسنوات دائرة صغيرة من المعجبين وأولئك الذين قدروا منحنياتها الخاصة. الآن سيدة - استسلمت لجراحي التجميل الذين قاموا بشد وركها تمامًا، وتنعيم الأرداف المترهلة وأرسلوها على الطريق في الجيل الثاني بكاريزما متغيرة تمامًا. لقد أصبحت بورش باناميرا - ببساطة سيارة بورش جميلة.
الجيل الثاني Panamere postaja zmogljiva ikona luksuznega razreda, ki bo nagovarjala tiste predvsem drugačne in bolj agresivne – recimo jim športne managerje. Izražala bo uporništvo in ob boku sivih poslovnih limuzin poskrbela za zavidanje tistih, ki se vozijo v le običajnih avtomobilih. V ta namen je Porsche celovit koncept poslovne limuzine – Panamere sistematično izpopolnil – štirivratnik je do zadnjega detajla razvit in oblikovan na novo. Motorji in menjalniki so bili zasnovani na novo, podvozje je izboljšano do popolnosti, koncept prikazov in upravljalnih elementov pa je sodoben in inovativen.
بالإضافة إلى ذلك nova Panamera z voznodinamičnimi funkcijami, kot so krmiljenje zadnje preme, aktivno stabiliziranje nagibanja karoserije in 3-prekatno zračno vzmetenje, briše meje med svetom športnih avtomobilov za najbolj zahtevne voznike in svetom limuzin za udobna poslovna potovanja.
Če je Porsche 911 ikona avtomobilske lepote – zakaj ne bi to bila tudi Panamera?
الجيل الاول Porsche Panamere oblikovno ni bil najbolj posrečen avtomobil. Še več – veljal je za enega grših porschejev. Z leti smo se njene pojave nekako navadili. Tokrat so oblikovalci krepko zavihali rokave in našilili svinčnike ter s spretnim kopiranjem silhuete legende – بورش 911 na novo Panamero prenesli družinsko lepoto. In res je – Panamero bomo težko označili za grdega račka družine بورش. Nejveč sprememb je tako na boku, kjer kjub vsemu ostaja prepoznavna linija in na zadku, ki je izjemno podoben prav bratu – modelu 911.
Notranjost je v novi Panameri dobila sodobno in inovativno zasnovo. Gladke črne površine in interaktivni zasloni združujejo jasno vizualnost in logično upravljalno površino pametnega telefona in tabličnega računalnika ter praktično naravnano upravljanje vozila. Število klasičnih tipk in instrumentov se je močno zmanjšalo. Namesto tega na novi armaturi Porsche Advanced Cockpit prevladujejo površine, ki so občutljive na dotik, in zasloni, ki jih je mogoče individualno konfigurirati.
Z veliko prednostmi za voznika, sovoznika in potnike na zadnjih sedežih: kljub znatno bogatejši ponudbi komunikacijskih, komfortnih in asistenčnih sistemov sta uporaba in upravljanje različnih funkcij bolj pregledna in intuitivna. Porsche Advanced Cockpit prenaša analogni svet v digitalno sedanjost mobilnosti. Ob tem pa pušča prostor tudi za emocije: osrednji element kombiniranega instrumenta ostaja na sredini analogni merilnik števila vrtljajev – kot poklon modelu Porsche 356 A iz leta 1955.
Porschejevi avtomobili že od nekdaj prepričajo ne le z močjo, temveč tudi z učinkovitostjo. Da bi lahko to formulo dvignili na nov nivo, so bili vsi motorji za drugo generacijo Panamere zasnovani na novo. Vsi motorji imajo več moči, ob tem pa so se občutno izboljšale tudi njihove vrednosti porabe in emisij. Ob vstopu na trg bodo na voljo trije novi biturbinski motorji z direktnim vbrizgavanjem goriva: za Panamero Turbo, Panamero 4S in Panamero 4S Diesel. Vsi so – prvič tudi dizelski motor – kombinirani s stalnim štirikolesnim pogonom in z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK). Panamero Turbo poganja bencinski V8-motor z močjo 404 kW (550 KM), Panamero 4S pa bencinski V6-motor z močjo 324 kW (440 KM). Za energičen pogon Panamere 4S Diesel skrbi dizelski V8 z močjo 310 kW (422 KM) – in maksimalnim navorom 850 نيوتن متر.
Na slovenske ceste bo Panamera zapeljala meseca novembra 2016. Cene se začno pri 135.448 evrih za Panamero 4S. Skoraj okroglih 200.000 tisočakov pa bo potrebno odšteti za Panamero Turbo.
إنفومات:
porsche.com