تعتبر سيارة Audi Q7 e-tron مستقبلية مثل اسمها على الأقل. إنه فائض لا يصدق من التكنولوجيا حيث يتم جمع كل أفكار أودي حول مستقبل التنقل. يخفي ما يسمى الهجين الإضافي محرك TDI سعة 3.0 لتر في مقدمته، مدعومًا بمحرك كهربائي. وفي المزيج المثالي بين الاثنين، تصبح Q7 سيارة رياضية لا تحتاج سوى 6.2 ثانية للتسارع من 0 كم/ساعة إلى 100 كم/ساعة. وبطبيعة الحال، فهو متاح أيضًا للعملاء في سلوفينيا.
أودي Q7 e-tron predstavlja češnjo na vrhu torte modelne ponudbe Q7. Njegova posebnost je prav kombinacija 3.0-litrskiga, visokoučinkovitega dizelskega motorja V6 najnovejše generacije razvije moč 190 kW (258 حصان) in navor 600 Nm ter elektromotorja, ki zagotavlja moč 94 kW وعزم الدوران 350 Nm, skupaj s prekinitveno sklopko pa je integriran v 8-stopenjski menjalnik tiptronic. Slednji stalnemu štirikolesnemu pogonu quattro med hitro vožnjo skozi ovinke zagotavlja podporo inteligentna programska oprema, ki skrbi za porazdeljevanje navora po posameznih kolesih. V ovinkih minimalno zavira kolesi na notranji strani zavoja in tako še dodatno izboljšuje vodljivost in stabilnost vozila. V praksi to pomeni, da notranja kolesa v zavoju nekoliko zavirajo in tako vozilu pomagajo v fizikalnem smilsu.
Doseg do 56 kilometrov pri izključno električnem pogonu
Litij-ionska baterija je sestavljena iz 168 prizmatičnih celic in je tekočinsko hlajena. S kapaciteto 17,3 kWh po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) pri električnem režimu delovanja omogoča doseg do 56 كيلومترا. Tako je skupni možno doseg avtomobila Možni skupni doseg z motorjem TDI znaša do 1.320 kilometrov. Prav tako je posebna nova tehnologija večfaznega polnjenja omogoča polnjenje z močjo 7,2 kW. Baterija se tako na industrijski električni vtičnici v celoti napolni v manj kot dveh urah in pol.
Maksimiziranje dosega z vrhunsko inteligenco
Sistem za upravljanje hibridnega pogona skrbi za inteligentno, prilagodljivo in visokoučinkovito uravnavanje pogonskih režimov أودي Q7 e-tron quattro. Voznik lahko izbira med tremi režimi. Režim EV daje prednost električnemu pogonu. Pri režimu hybrid sistem za upravljanje hibridnega pogona v veliki meri prosto odloča o vrsti pogona, pri režimu battery hold pa skuša prihraniti razpoložljivo električno energijo za poznejši čas. Poleg tega je glede na vozno situacijo mogoče aktivirati funkcijo boost, SUV lahko izkorišča kinetično energijo (t. i. jadranje), lahko pa se tudi izvaja rekuperacija – pri vsakodnevnih vožnjah zaviranje večinoma poteka preko elektromotorja, ki v tem primeru deluje kot generator. Praviloma se Audi Q7 e-tron quattro zažene z elektromotorjem. Pri preklopu na hibridni režim in za funkcijo boost mora voznik pritisniti aktivni pedal za plin (še ena od Audijevih novosti) preko določene točke upora. Položaj točke upora je glede na napolnjenost baterije uravnavan prilagodljivo.
Številke iz nekega drugega sveta
Audi Q7 e-tron quattro skladno z ustreznim standardom za priključne hibride po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) porabi 1,8 l/100 km (emisija CO2 48 g/km), pri tem zagotavlja sistemsko moč znaša 275 kW (373 KM), in zvrhano količino navora, ki znaša kar 700 Nm. Športni terenec tako od 0 do 100 km/h pospeši v 6.2 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 230 km/h. Za tako ogramnega terenca zelo impresivni podatki.
Nekaj se jih bo vozilo tudi v Sloveniji
Audi Q7 e-tron je s primerljivo opremo za okoli 16 tisočakov dražji od običajnega Audija Q7. Tako stane vsaj 87.600 evrov, a je potrebno povdarit da pride z nekoliko več opreme. Tako vas razvaja z 19-paličnimi platišč, veliko navigacijo in lastnim svetlobnim podpisom prednjih žarometov. Po besedah uvoznika jih bo na slovenskih cestah do konca leta več kot 10.
إنفومات:
أودي