قدمت رينو سيارة Clio RS المتجددة و"المصقولة" قليلاً. الخيار المناسب لجميع محبي أبخرة البنزين الذين يريدون ما لا يقل عن 200 حصان فرنسي تحت غطاء المحرك. وعلينا أن نعترف بأن سيارة كليو التي تحمل شارة RS جميلة للغاية.
Renault je že pred časom predstavil rahlo pomlajenega Clia in zdaj napoveduje še njegovo najbolj strupeno različico RS. Tako Clio RS med predstavniki malih mestnih avtomobilov, kamor sodi, zbuja strah in trepet, saj njegovih 200 konjičev mestnega poskočneža od 0 km/h do 100 km/h poženejo v pičlih 6,6 sekunde (model Trophy). Slednja številka zaradi svoje numerološke mističnosti izpade še toliko bolj prepričljivo.
Na zunaj boste Clia RS ločili od njegovega “plebejskega” brata po sprednjih meglenkah, ki vizualno spominjajo na dirkaško zastavico, s katero maha štarter dirke. Tudi množica različnih aerodinamičnih dodatkov in opreme je značilna le za različico RS.
Za vse tiste, ki jim različica Clia RS ne bo dovolj, pa je na voljo še različica “Trophy”, ki iz RS-a potegne še dodatnih 20 konjičev - torej skupaj kar 220. A ni vse le v konjskih močeh. Clio RS Trophy je spuščen za dodatnih 20 mm in ima s tem bolj športno podvozje.
Za tiste, ki bi želeli le vizualno privlačnega Clia z izrazito športnostjo, pa bo Renault ponudil tudi različico GT Line. Tisto, ki jo poznamo že pri večjih bratih Renault in s katero običajni Clio postane prvorazredni športnik, pa čeprav je njegovo “srce” popolnoma običajno.
V prodajnih salonih رينو vse navedene različice lahko pričakujemo to jesen.
إنفومات:
رينو