تتميز النسخة الأحدث من سيارة فولكس فاجن ID.3 الهاتشباك الكهربائية الجديدة بتغييرات طفيفة في التصميم وتكنولوجيا محسنة، بما في ذلك نظام المعلومات والترفيه المحدث وأنظمة المساعدة المتقدمة. لكن يبدو أنها أصبحت أكثر شبهاً بموديل كوبرا بورن، إذ اعتمدت بعضاً من مميزاته ومواده.
Volkswagen je predstavil najnovejšo ponovitev svoje električne kombilimuzine novi volkswagen ID.3, ki prihaja z blago prenovo in vrsto mikro tehnoloških nadgradenj. ID.3 – 2024 – je bil označen kot model druge generacije, čeprav so spremembe razmeroma majhne za znamko, znano po svojem konzervativnem pristopu. V osnovi so avtomobilu namenili malo boljše materiale v notranjosti. Ti so bili velikokrat tarča kritikov. Na ta način se je ID.3 poravnal Cupro Born, ali jo vsaj dosegel na nivoju materialov.
Na zunaj ima prenovljeni ID.3 أكثر agresiven prednji odbijač s povečanimi odprtinami za zračno hlajenje, nove svetlobne podpise za žaromete LED in sklope zadnjih luči ter paleto novih barv. Sprednji pokrov je zdaj zaradi odstranitve črnega traku pod vetrobranskim steklom videti daljši.
V notranjosti je kabina podobna prejšnjemu modelu, a so pri Volkswagnu naredili nekaj bistvenih izboljšav. Paneli vrat so bili preoblikovani tako, da vključujejo mehkejše in večje površine, z velikodušnejšimi nasloni za roke. Notranjost je zdaj popolnoma brez živali in ima visok delež recikliranih materialov, vključno z materialom iz mikrovlaken Artvelours Eco, izdelanim iz 71 odstotkov recikliranih plastičnih odpadkov. Enako, kot pri Cupri Born.
Infotainment sistem je bil posodobljen z jasnejšimi meniji, vključno z bolj informativnim menijem za polnjenje, ki se zdaj nahaja na najvišji ravni glavnega zaslona. Izboljšane so bile tudi funkcije povezljivosti, saj lahko načrtovalnik poti za električna vozila zdaj načrtuje postaje za polnjenje na podlagi prometnih informacij in ravni baterije. To je načeloma bila največja pomankljivost vseh ID modelovov. Ter tudi sesterske Cupre Born, ki jo izdelujejo v isti tovarni. Vendar bo ta posodobitev na razpolago tudi starejšim modelom s posodobitvijo po zraku.
Pod pokrovom motorja ID.3 ohranja enak zadaj nameščen električni pogonski motor z močjo 150 kilovatov (201 konjskih moči) in navorom 310 njutonmetrov (228 funtov-čevljev). Baterijski paketi s 58 kWh in 77 kWh ostajajo na voljo z enakimi ocenami razpona WLTP.
Večja baterija zagotavlja doseg do 546 kilometrov (339 milj) v ID.3 Pro S, medtem ko možnost manjše baterije ponuja doseg 426 km (264 milj) v ID.3 Pro. Baterija s 77 kWh se lahko napolni od 5 do 80 odstotkov v 30 minutah s hitrostjo do 170 kW (za 50 kW več kot prej), medtem ko paket s 58 kWh potrebuje 35 minut za dokončanje istega cikla polnjenja pri 120 kW. Polnjenje, oziorma hitrost polnjenja je še vedno ahilova peta modelov ID, ki tu zaostajajo za korejci.
Prenovljeni ID.3 ima tudi napredne asistenčne sisteme, vključno z uporabo podatkov o roju v funkciji Travel Assist in Park Assist Plus s pomnilniško funkcijo, ki omogoča samodejno iskanje in uporabo shranjenih parkirnih manevrov.
Volkswagen ID.3 2024 ponuja subtilno, a pomembno nadgradnjo prejšnjega modela z izboljšano tehnologijo in manjšimi spremembami dizajna. Pričakuje se, da bodo nove funkcije izboljšale vozno izkušnjo za ljubitelje električnih vozil, ki cenijo napredno tehnologijo in trajnost.