قدمت فولكس فاجن بطاقتها الرابحة الكهربائية الجديدة، والتي تعد شقيقًا مختلفًا قليلاً عن طراز ID.4.
Volkswagnov napad novih električnih vozil se nadaljuje danes z uvedbo novega modela, ki nosi oznako ID.5. Model bo na voljo v dveh različicah – standardni in takšen z oznako GTX – s tremi nivoji opreme in tremi možnostmi pogonskega sklopa. ID. Znana oblika modela, ki nosi v imenu številko 5 je posledica tega, da si ogromno “delov” deli z modelom ID.4. Oba imata enako medosno razdaljo in identično skupno dolžino, čeprav ima ID.5 streho, podobno kupeju, ki ga loči od bolj tradicionalnega ID.4.
Čeprav ID.5 temelji na arhitekturi podjetja MEB, in sicer ni popolna kopija ID.4 pod samo pločevino. Za razliko od ID.4 ima ID.5 samo eno baterijo – takšno s 77-kilovatnih ur. Povezuje se z enim od treh izhodni moči elektromotorja, odvisno od opreme – ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance ali ID.5 GTX.
Pro in Pro Performance imata zadaj nameščena elektromotorja, pri čemer ID.5 Pro zagotavlja 171 konjskih moči (128 kilovatov) in 10,4-sekundni čas do 100 km/h. Pro Performance razvije 201 KM (150 kW), pri čemer potrebuje 8,4 sekunde, da doseže 100 km/h. Oba imata največjo možno hitrost omejeno na skromnih 160 km/h. ID.5 GTX ima konfiguracijo s štirikolesnim pogonom z dvema motorjem, ki zmore skupnih 295 KM (220 kW), s čimer EV crossover pospeši do 100 km/h v 6,3 sekunde z doseže najvišjo hitrostjo 180 km/h.
VW pravi, da naj bi Pro Performance ponudil do 520 kilometrov dosega v evropskem testnem ciklu WLTP. GTX pa 480 km.
Poševna strešna linija modela 5 zajeda tovorni prostor modela, ki ponuja 549 litrol, kar zadostuje tudi za potrebe družine.
V notranjosti je ID.5 videti natanko tako kot ID.4, z enakim zaslonom infotainment. Na evropske trge naj bi začel prihajati prihodnje leto – morebiti že v prvem četrtletju, po nekaj višjih cenah kot model ID.4.