حصلت شركة Ant Partridge على عدد لا بأس به من الجوائز في مجال تحويل الدراجات النارية. كان مشروعه الأخير يدور حول Yamaha MT-10. تم إجراء التحويل بالتعاون مع الشركة المصنعة للساعات TW Steel، مما أدى إلى تحويل دراجة نارية مخزنة بالكامل إلى شيء فريد من نوعه.
Motorno kolo Partridge Designa Yamaha MT-10, ki se ga je prijel vzdevek Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbinski sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz كربون in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn وتقريبا usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na القوى motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158 حصان, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale oprijem, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni فريد وكيف okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
معلومات اكثر: partridgedesign.co