fbpx

ومن أجل التباعد الاجتماعي، قام أحد المطاعم في أمستردام بتركيب دفيئات رومانسية لعشاء حميم لشخصين

Restavracija Mediamatic (Foto: Willem Velthoven)

توصل مطعم Mediamatic ومقره أمستردام إلى حل مبتكر ورائع لضمان التزام الضيوف بالمسافة الاجتماعية الموصى بها.

Ko države po Evropi počasi sproščajo ukrepe, povezane s pandemijo novega koronavirusa, tudi restavracije začenjajo eksperimentirati z novimi načini, kako gostom zagotoviti varno obedovanje. Restavracija Mediamatic iz Amsterdama je našla inovativno in čudovito rešitev, ki zagotavlja, da se gostje držijo priporočene socialne distance. Tako so ob reki Oosterdok postavili manjše rastlinjake, ki omogočajo intimno večerjo v dvoje.

Restavracija Mediamatic (Foto: Anne Lakeman, Willem Velthoven)
Restavracija Mediamatic (Foto: Anne Lakeman, Willem Velthoven)

“V restavracijah in barih se ločena soba tradicionalno imenuje chamber séparée (fr.),” svojo objavo na uradni spletni strani komentirajo pri Mediamaticu. “Predlaga t.i. seksi intimnosti: tukaj se lahko zgodijo stvari, ki bi morale ostati skrite pred očmi javnosti in jih ne bi smeli vsi slišati. Odločili smo se, da tudi svoje rastlinjake poimenujemo v francoščini. Čeprav bo tisto, ki se bo dogajalo znotraj njih, veliko bolj javno …”

Restavracija Mediamatic  (Foto: Willem Velthoven)
Restavracija Mediamatic (Foto: Willem Velthoven)

Serres Séparées (fr., ločeni rastlinjaki) tako ponujajo varno in intimno večerjo ob vodi. Restavracija idejo trenutno še preizkuša, saj se lahko restavracije na Nizozemskem odprejo šele 1. junija. Načrt upošteva tako stranke, kot ljudi, ki tam delajo. Tako bo npr. osebje ves čas nosilo zaščitno opremo, hrano pa bodo postregli na lesenih deskah, kjer je zagotovljena razdalja 1,5 metra. Pri Medimaticu upajo, da bodo lahko odprli junija, rezervacije pa bodo začeli sprejemati zadnji teden v maju.

Osebje v zaščitni opremi (Foto: Willem Velthoven)
Osebje v zaščitni opremi (Foto: Willem Velthoven)

معلومات اكثر

معلومات اكثر:
mediamatic.net

صورة الغلاف
Willem Velthoven za Mediamatic

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.