لقد شعرنا جميعًا بالخجل من آبائنا. ولكن بعد إعلان عيد الميلاد الجديد هذا، ستشتاق إلى تجربة المزيد من هذه اللحظات الجميلة. لماذا؟ لأننا لا نفهم بعض الأشياء إلا عندما نصبح آباءً بأنفسنا.
Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, pripoveduje zgodbo o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.
V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.