هل أنت مهتم بمعرفة العلامة التجارية الأكثر موثوقية في عام السيارات 2020؟ سوف تفاجأ للغاية بالنتيجة. هذه هي السيارات التي لا تتعطل والعملاء هم الأكثر رضاءً عنها!
Katera je najbolj zanesljiva avtomobilska blagovna znamka na svetu? Odgovor na to vprašanje je zelo težko dobiti, vendar lahko prav letno poročilo Consumer Report približno ponazori stanje in z visoko stopnjo zanesljivosti da sliko o posamezni avtomobilski znamki oziroma modelu. V njej namreč vozniki, torej lastniki modela, odgovarjajo na različna vprašanja in podajajo svoje vtise in poglede na situacijo in lastništvo modela. Upoštevajo se številni dejavniki: od zanesljivosti motorja in menjalnika, prek informacijsko-razvedrilnega sistema do vseh možnih težav, na primer z barvo ali posameznimi sistemi na avtomobilu.
In rezultati za leto 2020, ki so bili objavljeni pred nekaj dnevi, prinašajo presenečenje. V prvi vrsti najbolj zanesljivih znamk sta لعدة سنوات kraljevali znamki تويوتا أو لكزس. Letos pa je na prestolu znamka Mazda.
Na podlagi različnih vprašanj so vozniki ocenili svoje modele, od največ 100 točk pa je مازدا MX-5 dosegla kar 98 točk. Sledijo modeli mestnih križancev CX-30, CX-3 و سي اكس-5, ki so vsi osvojili več kot 85 točk.
Toyota in Lexus še vedno sledita Mazdinim stopinjam, tako da sta se znašla na 2. in 3. mestu. Ker je bila raziskava opravljena med kupci v ZDA, je treba opozoriti, da je znamka Buick naredila velik preskok, saj je bil rezultat za 14 mest boljši kot lani.
Sprašujete se – kje so evropske znamke?
Prvi je بورش na 9. mestu, sledi بي ام دبليو, ki zaseda 12. mesto, Audi pa 14. mesto. Mercedes je letos zasedel le žalostno 20. mesto. Tudi Volvo je naredil velik preskok, izboljšal se je za 6 mest in zasedel 18. mesto.
على الجانب الآخر معقل, فولكس فاجن و تسلا niso bili tako uspešni. Pri Tesli so bile najpogostejše pripombe povezane s kakovostjo končne obdelave kot tudi (ne)kakovostjo laka. Na samem dnu letošnjega seznama je Lincoln, katerega modela Aviator in Corsair zaradi velikega števila različnih pripomb znižata točke na le 8 od možnih 100, kar je katastrofalen rezultat.
Celotno Consumer Report lestvico si lahko ogledate preko te povezave!