"وفقًا للإحصائيات، في الأربعين عامًا القادمة، سنشاهد المسلسلات لمدة 520 يومًا، ونشاهد التلفاز لمدة 6 سنوات، ونقضي 8 سنوات على الإنترنت ونحدق في الشاشات لمدة 10 سنوات. ولكن كم من الوقت سنخصص للأشخاص الذين هي الأكثر أهمية بالنسبة لنا؟"
V prazničnem oglasu spremljajmo 6 parov prijateljev in družinskih članov, ki se redkeje vidijo. Vsak par spregovori o naravi njunega razmerja in zakaj se tako poredko vidita. A pravi šok doživijo, ko izpraševalec po osnovnih vprašanjih (koliko so stari, kje živijo, kolikokrat na leto se vidijo in koliko časa preživijo skupaj) oceni, koliko časa bodo v prihodnosti statistično gledano sploh preživeli drug z drugim.
لنا smrtnost in čas, ki nam še ostaja za vse stvari, s katerimi želimo pustit pečat na svetu in na ljudeh, sta koncepta, ki ju ponavadi izločimo iz naših mislih. Mislimo namreč, da imamo še neomejeno časa, da delamo stvari, ki nas veselijo in da preživimo čas z ljudmi, ki jih imamo radi. A v resnici ne vemo, koliko časa še imamo. V oglasu raziskovalci trdijo, da bomo ogromno več časa preživeli pred ekrani kot pa s svojimi najdražjimi. Mi pa imamo že danes priložnost, da to spremenimo!