fbpx

1, 2, 3, GREMO!: 500 tekačev na Istrskem maratonu teklo za dober namen

Projekt 1, 2, 3, GREMO! je na Obali združil 500 tekačev. Svojo tekaško formo so preizkusili na najlepši slovenski tekaški trasi in s kilometri, pretečenimi v okviru projekta, zbrali 1.497,6 € za otroke v stiski pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji. Na HOFER rekreativni tek so se podali skupaj z osebnim trenerjem Janom Kovačičem in motivatorjem Markom Potrčem, na cilju pa jih je pričakala še tretja ambasadorka, nutricistka Mojca Cepuš, ki je v kotičku 1, 2, 3, GREMO! skrbela za nasvete o zdravih obrokih.

Vsak tekač je slavil svojo osebno zmago in si dokazal, da je pot do najboljše različice sebe tlakovana z vztrajnostno in trudom. »Prvič sem tekla pod eno uro,« je po teku na 9,5 kilometrov navdušeno povedala ena od tekačic, ki se je pripravljala s programom 1, 2, 3, GREMO!.

Marko in Jan sta tekla s podporniki projekta.
Marko in Jan sta tekla s podporniki projekta.

Kilometri, ki so jih podporniki projekta pretekli na Istrskem maratonu, obeh vseslovenskih testih telesne pripravljenosti in po programu 1, 2, 3, GREMO! na spletni strani, so se pretvorili v sredstva za otroke v stiski pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji. HOFER je za vsak pretečeni kilometer v okviru projekta 1, 2, 3, GREMO! daroval 10 centov, rezultat skupnega truda pa je končna donacija v višini 1.497,6 €.

Aniti Ogulin so donacijo predali ambasadorji in Bor Trček, predstavnik HOFERja.
Aniti Ogulin so donacijo predali ambasadorji in Bor Trček, predstavnik HOFERja.

Ambasadorji projekta 1, 2, 3, GREMO! so veseli, da so postali dober zgled več kot 4.200 podpornikom projekta, ki je na Obali s simboličnimi modrimi bandanami za dober namen povezal 500 tekačev. Kljub temu, da so tekači že dosegli cilj, lahko vsi, ki si želite postati najboljša različica sebe, celovit program vadbe in prehrane najdete na www.123gremo.si.

Dodatne Informacije

Več informacij:
123gremo.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.