iStock_000012397683_Medium
Utrip mesta · zdravje & lepota

Male življenjske spremembe lahko pripeljejo do odličnih rezultatov. Poglejmo torej, kaj lahko za boljše počutje storimo že danes!

1. Prepustimo se sončnim žarkom

Sončna svetloba je izredno pomembna pri produkciji vitamina D in posledično za dober imunski sistem, pomaga pa tudi pri preprečevanju srčnih bolezni ter depresije.

2. Osvežimo našo športno rutino

V kolikor nas naša športna rutina dolgočasi in se je na kartici za fintes nabral kupček prahu, popestrimo našo vadbo. Namesto aerobike izberimo pilates ali jogo, za spremembo se odpravimo v hribe in organizirajmo skupinski športni dan. Možnosti je veliko!

3. Po službi naredimo nekaj produktivnega

Po službi se zelo radi znajdemo na kavču pred televizijo. V izogib občutku krivde, po delu raje naredimo nekaj produktivnega in odmislimo brezsmiselno preklaplanje televizijskih programov.

4. Odpovejmo se vsakodnevnemu kupovanju kosila

Večer prej si pripravimo okusen obrok in ga naslednji dan vzemimo s seboj v službo. Pojejmo ga v bižnjem parku in s tem prihranimo ogromno denarja (po zadnjih študijah v življenju za kosila, ki jih pojemo na delovnem mestu zapravimo do 20.000,00 evrov).

5. Popijmo več vode

Vsi vemo, da je voda izredno pomembna za tonus naše kože in spiranje toksinov iz organizma. Privoščimo si je vsaj dva litra na dan – morda nam pri tem priskoči na pomoč stilska prenosna steklenička?

6. Privoščimo si počitek

Delovni dan je lahko izredno naporen. Med delom si zato vzemimo nekaj manjših odmorov. Zaprimo oči, privoščimo si kratek sprehod in zadihajmo vsaj med časom za kosilo.

PREBERITE ŠE: Kako delati z ljudmi, ki so pametnejši kot ti?

7. Izogibajmo se čustvenim vampirjem

V kolikor imamo v družbi egocentrika, ki vedno govori le o sebi, nikoli ne posluša in govori slabe stvari o vsem in vsakomur, ga enostavno izbrišimo iz telefonskega imenika. Izogibajmo se negativcev, ki v naše življenje prinašajo le slabo voljo in nikoli ne pozabimo, da je dobra volja nalezljiva!

8. Vsake toliko si upajmo reči “ne”

V kolikor na vsake toliko časa rečemo “ne”, še ne pomeni nekaj slabega. Delo, družina in prijatelji zahtevajo veliko časa in energije, ki ju moramo zato pametno razporediti.

9. Oblecimo se samo zase

Investirajmo v oblačila, ki so nam zares všeč in odmislimo modne trende, ki so tukaj le za hip. Še bolje – vsake toliko prevetrimo omaro in sestavimo nekaj novih kombinacij iz oblačil, ki jih že imamo v garderobni omari.

10. Pozabimo na “take away” kave

V kolikor se ne moremo odpovedati vsakodnevni skodelici kave (čaj je veliko bolj zdrav), si jo za spremembo skuhajmo doma in prelijmo v prenosni lonček.


PicMonkey Collage Ženske frizure: 20 najlepših kratkolask kot inspiracija, preden se boste jeseni odpravile k frizerju Zato ne vidiš rezultatov: tega po vadbi nikakor ne smeš narediti! Zato ne vidiš rezultatov: tega po vadbi nikakor ne smeš narediti! 477606767 Razbijamo 5 mitov o zadostni hidraciji 463192315 Osvežilni vitaminski napitki, ki nam vrnejo energijo po vadbi