fbpx

3 večne napake, s katerimi moške odganjamo od sebe

Pogosto so ženske prave lovke, ki na vsak način želijo sebe in partnerja prepričati, da sta ustvarjena drug za drugega. Pri tem pa vseprevečkrat delajo napake, s katerimi moškim dokazujejo, da so daleč od ideala.

Ženske pogosto delajo napake, ker želijo osvojiti moškega svojih sanj. Z dejanji, za katera so prepričane, da bodo moškega ujele v svojo mrežo, ga pogosto v resnici odbijejo. Ker ne želiš, da se tudi tebi zgodijo podobne stvari, odkrij, katere so glavne napake, zaradi katerih ne boš uresničila zveze z moškim, po katerem tako hrepeniš.

Zaradi teh stvari ga boš odgnala od sebe:

Daješ vtis, da si negotova in slaba ženska.

Povsem mogoče je, da si samozavestna ženska, vendar včasih lahko povsem nehote pustiš ravno nasproten vtis – da nisi samostojna in potrebuješ moškega. Slab vtis boš ustvarila tudi, če boš grdo govorila o prijateljih, družini ali osebah, ki so bili nekoč del vašega življenja.

Osredotočaš se na njegovo spolnost, ne čustva.

Številne ženske mislijo, da je moškim najpomembnejša spolost, zato verjamejo, da jih bodo osvojile z močno seksualno energijo. Ravno zaradi tega se pogosto zgodi, da gredo v posteljo z moškim, ki jim je všeč in pričakujejo, da bo njuna afera prerasla v kaj večjega. Realnost pa je povsem drugačna, saj tudi moški radi ustvarijo čustveno poveznost, ki se popolnoma razlikuje od spolne.

Nauči se prepoznati, kateri moški je pravi potencial za razmerje.
Nauči se prepoznati, kateri moški je pravi potencial za razmerje.

Ne znaš prepoznati potenciala za razmerje.

Ženske pogosti vidijo potencial tam, kjer ga v resnici ni. Pogosto se namreč zgodi, da jih moški pritegne do te mere, da njihovi instinkti in razum povsem zamrejo, zato verjamejo, da je popoln moški, čeprav ni material za resnično razmerje. To prikrito sprenevedanje bo opazil tudi moški, zato ne bo čakal pravega trenutka, da vam reče: Adijo!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.