shutterstock_691889026
Utrip mesta · zdravje & lepota

Da bodo prvi tedni po poletnih počitnicah v vrtcu oziroma v šolskih klopeh minili brez neprijetnih prehladov in drugih nalezljivih bolezni, je pomembno, da pri otrocih spodbujamo dobre navade, ki bodo okrepile njihov, sicer krhek, imunski sistem.

Vsi starši se dobro zavedajo, da je zdravje otroka najpomembnejše za njegov razvoj. Žal pa se v vrtcih in šolah ne moremo izogniti nalezljivim boleznim in prehladom, zato je pomembno, da h krepitvi imunskega sistema pristopimo celovito. Spodaj je nekaj nasvetov, ki vam bodo kmalu prišli še kako prav.

1. Spodbujajte redno umivanje rok.
Z dotiki se pri majhnih otrocih prenaša več kot 80 % okužb. Zato naučite svoje otroke, naj si vedno vzamejo čas za umivanje rok po kihanju oziroma kašljanju, po obisku toaletnih prostorov, po prihodu iz zunanjih v notranje prostore in seveda pred jedjo. Umivanje rok s toplo vodo in milom vsaj 20 sekund namreč odstrani večino bakterij in virusov, zato zmanjša možnosti za okužbe dihal kar za 45 %.

2. Naj bo spanje prioriteta.
Znano je, da zaradi pomanjkanja spanja lahko oslabi človekov imunski sistem, za kar so še posebej občutljivi najmlajši. Koliko spanca potrebujejo, je odvisno od njihove starosti. Za predšolske otroke je optimalno, da spijo od 10 do 13 ur dnevno. Otroci med 6. in 13. letom naj bi spali od 9 do 11 ur dnevno. Mladostniki, stari od 14 do 17 let, pa naj bi potrebovali od 8 do 10 ur dnevno. Raziskave kažejo, da pomanjkanje spanja omejuje sposobnost telesa, da proizvaja proteine, poznane kot citokini, ki pomagajo pri zaščiti telesa pred okužbami in vnetji.

3. Izbirajte zdravo in organsko hrano.
Zdrava in uravnotežena prehrana ne vpliva le na otrokov razvoj, ampak tudi na njegov imunski sistem. Spodbujajte otroka, da je veliko sadja in zelenjave v mavričnih barvah, izogiba pa naj se industrijski, predelani hrani. Pravilna izbira živil otrokom omogoča, da zaužijejo dovolj vitaminov, denimo C, A, E, in mineralov, kot so cink, magnezij, kalcij in železo.

4. Telovadite skupaj z otrokom.
Redna vadba, sodeč po številnih raziskavah, poveča število naravnih obrambnih celic pri odraslih, pa tudi pri otrocih. Otrokom zato privzgojite zdrave navade za življenje in jim bodite v vzgled. Bodite športno aktivni z njimi, vaše družinske izlete naj popestrijo kolesarjenje, pohodništvo, rolanje, igranje nogometa ali badmintona …

5. Kajenje v bližini otrok? Niti slučajno!
Če kadite, prenehajte! Ali pa to počnite zunaj doma, stran od otrok. Cigaretni dim namreč vsebuje več kot 4000 škodljivih toksinov, ki negativno vplivajo na telo. Otroci pa so še bolj dovzetni za škodljive učinke kajenja, saj dihajo hitreje kot odrasli in vase vnašajo več dima, medtem ko je njihov naravni sistem razstrupljanja še premalo razvit. Dokazano je, da pogosta izpostavljenost cigaretnemu dimu pri otrocih znatno poveča verjetnost bronhitisa, ušesnih okužb in astme

6. Poskrbite za dodatno zaščito.
Kljub vsem preventivnim ukrepom in dobrim navadam, je skorajda nemogoče, da se bo vaš otrok izognil vsem boleznim. V povprečju namreč otroka doleti od 7 do 10 okužb v enem letu, vsekakor pa lahko s krepitvijo njegovega imunskega sistema nekatere bolezni preprečimo ali pa vsaj zmanjšamo njihovo intenzivnost in trajanje. Odlična izbira za naravno okrepitev imunskega sistema je ekološko pridelan matični mleček, brez barvil, konzervansov in alkohola.

Idealen borec proti sezonskim okužbam

Arkoroyal® BIO sirup vsebuje vitamin C, ki ima vlogo pri delovanju imunskega sistema. Formula vsebuje ekološko pridelan matični mleček, propolis, med in vitamin C. Brez umetnih barvil in sladil, z okusom jagode. Za otroke, starejše od 3 let. Cena, 150 ml: 15,30 €

Za povečanje imunske odpornosti

Arkoroyal® Junior matični mleček 500 mg vsebuje med in ekološko pridelan matični mleček. Je brez barvil, konzervansov in alkohola ter ima okus jagode in jabolka. Na voljo je v priročnih plastičnih ampulah, ki vsebujejo priporočen dnevni odmerek. Cena, 20 ampul x 15 ml: 23,60 €

Mikro triki strokovnjakov, s katerimi boste hujšali Mikro triki strokovnjakov, s katerimi boste dosegli optimalno težo Enostavni triki, kako shujšati, ne da bi dejansko hujšali. Enostavni triki, kako shujšati, ne da bi dejansko hujšali Ženske na to vedno pozabijo: tega nikakor NE POČNI pred barvanjem las Ženske na to vedno pozabijo: tega nikakor NE POČNI pred barvanjem las Ko doživiš, razumeš: 10 najhujših bolečin, ki jih lahko izkusi človek Ko doživiš, razumeš: 10 najhujših bolečin, ki jih lahko izkusi človek · · · · · · ·