7 stvari, ki bi jih morali narediti pred 8. uro zjutraj.
V zraku · buzz buzz

Tempo življenja je za mnoge skoraj neizprosen in težko se je pripraviti, da v že tako poln urnik vpeljemo še zdrave navade ‒ dovolj spanca, telovadbo in vsaj en doma pripravljen obrok na dan. Hitro najdemo izgovore in opravila, ki so tisti trenutek nujnejša, življenje pa steče mimo. Ravno naše navade so tisti del, po katerem se na koncu dneva (in življenja) lahko merimo, je nekoč rekla preminula pesnica Mary Oliver, in to je 7 stvari, ki bi jih morali narediti pred 8. uro zjutraj. Na dolgi rok se vam lahko marsikje izplača.

To je 7 stvari, ki bi jih morali narediti pred 8. uro zjutraj.

Naspite se.

Dan se mora začeti s koncem zdravega in dovolj dolgega spanca. Ljudje naj bi potrebovali v povprečju vsaj sedem ur spanca na noč. Spanec naj bi med drugim izboljšal naše spominske sposobnosti, pomagal pri kreativnosti, izboljšal našo pozornost, znižal stres in nas varoval pred raznimi psihiatričnimi boleznimi, na primer depresijo. Imel naj bi tudi pozivitne lastnosti na vaš videz. 

Meditirajte.

Nemalokrat se zbudimo in vemo, da nas čaka veliko opravil, zato začnemo paničariti, še preden si dobro umijemo zobe. Z meditacijo naj bi umirili tesnobo, razširili svoj fokus pozornosti in uvideli, da je malo stvari v življenju, za katere se je vredno živcirati. 

Telovadite.

Zdrav duh v zdravem telesu. Čeprav je od obdobja antike minilo že kar nekaj časa, ta rek še vedno drži. Če vam primanjkuje časa, je tudi 15 minutna visokointenzivna vadba ali pa hiter sprehod bolje kot nič. 

Pojejte zdrav zajtrk.

Ne preskakujte zajtrka. Priporočljiv naj bi bil visokoproteinski obrok, ki vsebuje malo ali nič sladkorja. Zajtrk, ki temelji na sladkorju, naj bi dvignil vaš krvni sladkor, kar bo sprožilo prekomerno sproščanje inzulina. Posledično vam bo krvni sladkor padel pod optimalno raven, zaradi česar naj bi postali zelo utrujeni. 

Stuširaj se (z mrzlim tušem).

Mrzel tuš naj bi na dolgi rok pomagal pri izboljšanju imunskega sistema, prebave ter pospeši cirkulacijo krvi. Pazite seveda, da se ne spraviš v nevarnost prehlada. 

Postavi si prioritete.

Vsakodnevno se srečujemo z večjimi in manjšimi odločitvami. Včasih nam ni težko izbrati, pogosto pa se takrat znajdemo v precejšnji stiski. Ko se to zgodi, nam lahko pomagajo prioritete in jasno postavljeni glavni cilji ter seveda naš vrednotni sistem.

Preberi nekaj strani knjige ali časopis.

Ob zajtrku ali pred odhodom v službo si vzami čas, da prebereš nekaj strani knjige ali pa preletiš časopis. Če tega ne boš naredil zjutraj, skoraj zagotovo ne boš našel časa kasneje čez dan. 


shutterstock_703987333 Tretjina vegetarijancev je meso, ko je opita Image: "Dumb and Dumber To" Ljudje postajamo neumnejši, znanost pa ne ve zakaj shutterstock_1008476215 12 nenavadnih čustev, ki jih vsi občutimo, a jih ne znamo pojasniti 10YearChallenge: grozovite fotografije podnebnih sprememb, ki vas bodo spravile v zadrego. 10YearChallenge: grozovite fotografije podnebnih sprememb, ki te bodo spravile v zadrego · ·