Aston Martin DBX
Utrip mesta · mobilno

Aston Martin je ob bok ekskluzivnega dirkalnika Vulcan postavil še študijo GT avtomobila prihodnosti – Aston Martin DBX, s katerim želijo na novo postaviti okvirje tega segmenta. Za pogon DBX skrbijo štirje elektromotorji umeščeni neposredno v kolesa, poleg tega pa Astin Martin DBX prekipeva tudi še od ostale napredne tehnike, ki naj bi postopoma našla pot v serijske modele te renomirane znamke.

Zunanjost Aston Martin DBX poleg značilnega Aston Martinovega “grila” ali bolje rečeno motorne maske, zaznamuje še posebna črna biserna barva z zaključkom v sijaju imenovanem chronium.  Motiv na motorni maski se nato nadaljuje tudi  v obliki podpisa pod ostro odrezanimi lučmi. Retro dodatek pa pomenijo klasično oblikovane meglenke, podkrepljene s konkretno količino kroma, ki ga “posejanega” najdemo še na številnih drugih mestih po karoseriji.

Znotraj posebnost Aston Martina DBX predstavlja 2+2 razporeditev s štirimi povsem ločenimi ultra tankimi sedeži v nubuk usnju. Tu pa se naprednost modela še ne konča, saj  za pogon skrbijo štirje elektromotorji, vgrajeni neposredno v kolesa, ki jih poganjajo litij-žveplove baterije, ki se jih naš priznani inštitut Jožeta Štefana šele trudi razviti ali bolje rečeno iznajti.

PREBERITE ŠE: Aston Martin vulcan – dirkalnik, ki bruha kot vulkan

Posebnost pa predstavljajo t.i, “drive-by-wire” vezje neposredne povezave krmilnega mehanizma s kolesi, projekcijo podatkov pred voznika pa ima v DBX tudi sopotnik, seveda imata oba na voljo specifičen nabor informacij zanimiv za. Pri pogonu pa velja še omeniti karbonske zavore ter iz kraljice avto športa znan sistem regeneracije energije - KERS.  

Če bo zgolj polovico tega, kar ponuja oziroma naj bi ponujala študija na voljo tudi v za čez nekaj let napovedani serijski različici, bo to že “super top”, saj avto kar prekipeva od tehničnih ali tehnoloških novotarij, pri Aston Martinu pa zagotavljajo, da bodo te kmalu in postopoma že iskale in našle pot v paleto njihovih prestižnih modelov. 

Aston Martin DBXOdpri galerijo
Koenigsegg Regera Koenigsegg regera ima pod kolesi za 1.800 vrancev moči in hitrosti Suzuki iM-4 Suzuki iM-4 in iK-2: naslednik Jimnyja in novi mestni malček Bentley EXP 10 Speed 6 Bentleyeva moderna interpretacija GT kupeja sliši na ime EXP-10 speed six Ford stavi na Mode:Me in Mode:Pro in ne na vozila brez voznika. MWC 2015: MoDe:Pro in MoDe:Me – Fordovi pametni kolesi prihodnosti