fbpx

Aston Martin DBX: Vizija britanske prihodnosti razreda GT

Aston Martin DBX

Aston Martin je ob bok ekskluzivnega dirkalnika Vulcan postavil še študijo GT avtomobila prihodnosti - Aston Martin DBX, s katerim želijo na novo postaviti okvirje tega segmenta. Za pogon DBX skrbijo štirje elektromotorji umeščeni neposredno v kolesa, poleg tega pa Astin Martin DBX prekipeva tudi še od ostale napredne tehnike, ki naj bi postopoma našla pot v serijske modele te renomirane znamke.

Zunanjost Aston Martin DBX poleg značilnega Aston Martinovega “grila” ali bolje rečeno motorne maske, zaznamuje še posebna črna biserna barva z zaključkom v sijaju imenovanem chronium.  Motiv na motorni maski se nato nadaljuje tudi  v obliki podpisa pod ostro odrezanimi lučmi. Retro dodatek pa pomenijo klasično oblikovane meglenke, podkrepljene s konkretno količino kroma, ki ga “posejanega” najdemo še na številnih drugih mestih po karoseriji.

Prehod v notranjostjo preseneti glede sedežne razporeditve, kakor tudi glede materialov in napredne tehnike.
Prehod v notranjostjo preseneti glede sedežne razporeditve, kakor tudi glede materialov in napredne tehnike.”

Znotraj posebnost Aston Martina DBX predstavlja 2+2 razporeditev s štirimi povsem ločenimi ultra tankimi sedeži v nubuk usnju. Tu pa se naprednost modela še ne konča, saj  za pogon skrbijo štirje elektromotorji, vgrajeni neposredno v kolesa, ki jih poganjajo litij-žveplove baterije, ki se jih naš priznani inštitut Jožeta Štefana šele trudi razviti ali bolje rečeno iznajti.

PREBERITE ŠE: Aston Martin vulcan – dirkalnik, ki bruha kot vulkan

Posebnost pa predstavljajo t.i, “drive-by-wire” vezje neposredne povezave krmilnega mehanizma s kolesi, projekcijo podatkov pred voznika pa ima v DBX tudi sopotnik, seveda imata oba na voljo specifičen nabor informacij zanimiv za. Pri pogonu pa velja še omeniti karbonske zavore ter iz kraljice avto športa znan sistem regeneracije energije – KERS.  

Voznikov delovni prostor je zelo futurističen, povezava med krmilnim mehanizmom in pogonskimi kolesi pa je zgolj žična. Tako kot voznik pa ima tudui sopotnik pred seboj svojo"head-up" projekcijo podatkov.
Voznikov delovni prostor je zelo futurističen, povezava med krmilnim mehanizmom in pogonskimi kolesi pa je zgolj žična. Tako kot voznik pa ima tudui sopotnik pred seboj svojo”head-up” projekcijo podatkov.

Če bo zgolj polovico tega, kar ponuja oziroma naj bi ponujala študija na voljo tudi v za čez nekaj let napovedani serijski različici, bo to že “super top”, saj avto kar prekipeva od tehničnih ali tehnoloških novotarij, pri Aston Martinu pa zagotavljajo, da bodo te kmalu in postopoma že iskale in našle pot v paleto njihovih prestižnih modelov. 

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.aston-martin.com/DBX

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.