fbpx

Avstralski minimalizem: nov skandinavski šik

Instagram so preplavile fotografije minimalizma – vendar ne prečiščenega, svetlega skandinavskega minimalizma, kakršnega že dobro poznamo, ampak veliko bolj zabavnega in barvitega, ki je navdih dobil pri avstralskem razumevanju notranjega oblikovanja.

Claire Driscoll, kreativna direktorica oblikovalskega studia Studio CD, avstralski minimalizem opisuje kot premišljeno izbiro detajlov, materialov, pohištva in dekorja, ki delujejo harmonično in homogeno, tako da noben element ne izstopa. Velik poudarek je pri izbiri tekstur in zaključnih elementov, ki odražajo naravno okolico. Tako namreč ustvarijo prostore, kjer je meja z zunanjostjo zabrisana.

Minimalistični slog, ki je tradicionalno opredeljen kot “gole stene, svetle barve in koncept: manj je več”, je lahko za marsikoga preveč. Tudi skandinavsko oblikovanje, ki je zadnja leta postalo zelo priljubljeno, je močno poudarjalo svetle, sveže tone. Avstralski minimalizem pa zapoveduje uporabo drznejše in bolj pisane palete barvnih tonov in odtenkov.

Pop & Scott
Pop & Scott

Prostor, v katerem ni preveč stvari, ki diha in z izbranimi detajli izraža osebnost lastnikov, njihov način življenja in njihov čut za estetiko, lahko klasificiramo kot avstralski minimalizem. Da pa je končna podoba prostora takšna, je nujno, da lastnik razume in se zaveda, kdo je in kakšen je njegov življenjski slog.

Avstralci pri svojem razumevanju minimalizma nesporno vključujejo tudi posamezne kose pohištva ali dekorja iz naravnih materialov, ki prostoru dajo toplino in domačnost.

Capra Designs
Capra Designs

Kako v svoj dom vnesete avstralski minimalizem?

Prvi korak je, da se znebite vse nepotrebne krame. Izpraznite police in nanje postavite le nekaj najlepših dekorativnih kosov. Pri izbiri barv bodite pozorni na ujemanje barvnih tonov. Sodobno pohištvo subtilno integrirajte v prostor in ga zmehčajte z mehkejšimi dekorativnimi elementi.

In ne pozabite: ključ je v povezanosti barv, tekstur in elementov v prostoru.

Kip & Co
Kip & Co

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.