burger-king-moldy-whopper-2020-1320x660
Utrip mesta · kulinarika

Burger King je iz ikoničnega burgerja Whopper odstranil vse umetne konzervanse, za oglaševanje pa so pripravili “time-lapse” burgerja, ki se iz sijočega in slastnega spremeni v nič kaj privlačno in s plesnijo obloženo “poslastico”.

“Lepota prave hrane je v tem, da čez čas postane ne privlačna,” pravijo pri Burger Kingu. Drzni oglas za sloviti Whopper, ki naj bi bil zdaj brez vseh umetnih konzervansov, pa je odgovor na zahteve vse več potrošnikov, ki si želijo, da bi bila podjetja pri sestavinah v svoji hrani bolj transparentna.

Oglas, ki so ga pripravili pri agencijah INGO, David in Publicis, kaže, kakšen je Whopper 34 dni po tem, ko je bil pripravljen za uživanje. Lahko bi rekli, da gre za neke vrste odo dokumentarcu Super veliki jaz (Super Size Me, 2004), ki je med prvimi potrošnike opozoril na nenavadno lepo ohranjeno hitro hrano tudi po tem, ko je bila 10 tednov na pultu.

“Pri Burger Kingu verjamemo, da je prava hrana okusnejša,” pravi Fernando Machado, CMO matičnega podjetja Burger Kinga, Restaurant Brands International. “Zato si prizadevamo, da iz živil, ki jih strežemo v različnih državah po svetu, umaknemo umetne konzervanse, barvila in okuse.”


31052149_2008414319476955_3124796515537649664_n Najbolj romantične restavracije v Ljubljani: kam na romantično večerjo za valentinovo (Ljubljana)? hunter-newton-zy--gDmDI7s-unsplash Veste, kakšno kavo pijete? Pinsa To so največji kulinarični trendi, ki bodo zaznamovali leto 2020 Louis Vuitton Maison Osaka Midsuji Louis Vuitton odpira noro luksuzno restavracijo · ·