fbpx

Blade – prvi superšportni avto izdelan s 3D tiskalnikom

Blade je prvi superšportnik nareje s pomočjo 3D tiska.

Kar nekaj avtomobilskih znamk se je že poskusilo v izdelavi avtomobilov s 3D tiskalniki, a še noben proizvajalec do sedaj ni natisnil superšportnika. Pod prvi superšportni avto se je zdaj podpisalo zagonsko podjetje Divergent Microfactories iz San Francisca, sploh prvi superšportni avto izdelan s 3D tiskalnikom pa nosi ime Blade.

Tako kot večina podjetij iz Silicijeve doline, je tudi Divergent Microfactories iz San Francisca prerezal popkovino s tradicionalnim oziroma konvencionalnim in se izdelave superšportnega avtomobila lotil na nenavaden način. S pomočjo aditivne proizvodnje ali po domače 3D tiska. Njegovi deli namreč ne prihajajo iz klasičnih proizvodnih obratov, pač pa je šasijo, karoserijo in večino ostalega ”izdelal” kar 3D tiskalnik.


Pod pokrovom sploh prvega superšportnika izdelanega s tovrstno tehnologijo se skriva neverjetnih 700 konjev, pospešek z mesta do 100 km/h pa mu uspe že po vsega 2,2 sekundah. Čeprav tovrstni podatki ”ukradejo šov”, pa si dejansko največ občudovanja zasluži šasija. Narejena je namreč iz tiskanega aluminija in ogljikovih vlaken ter ima prav posebno ”Lego” strukturo (glej video), ki tehta vsega 46 kilogramov, kar je le desetina teže klasičnega ogrodja. Kljub temu ji trdnosti ne manjka.

PREBERITE ŠE: 30 najboljših superšportnih avtomobilov vseh časov

Podjetje Divergent Microfactories tehnologije ne misli držati zase. Potem, ko bo ponudilo omejeno serijo svojih 635 kilogramov težkih vozil, ki jih bo poganjal bodisi bencin ali plin, bo namreč svoje znanje delilo tudi z drugimi avtomobilskimi znamkami, da bi lahko tovrstna proizvodnja postala ”serijska”. S to metodo izdelave bi namreč drastično upadla poraba energije in stopnja onesnaževanja v procesu ustvarjanja jeklenih konjičkov, ki so resda pri večini znamk že ”zeleno” naravnani, a proizvodnja je še daleč od tega.

Dodatne Informacije

Več informacij:
divergentmicrofactories.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.