fbpx

Consumer Reports: najboljše kreme za sončenje 2017

Ne verjemite vsemu, kar vidite. To bi lahko bil povzetek raziskave krem za sončenje, ki so jo opravili pri neprofitni organizaciji Consumer Reports. Ugotovili so namreč, da številke ZF, ki jih vidimo na embalažah krem za sončenje, niso vedno zanesljivo merilo za zaščito pred soncem. Katere so torej najboljše kreme za sončenje 2017?

ZF ali zaščitni faktor je merilo, kako dobro nas krema za sončenje ščiti pred soncem, pred UVB-žarki. Ti so namreč glavni vzrok za sončne opekline, vplivajo pa tudi na nastanek kožnega raka. Ob predpostavki, da kremo za sončenje uporabljate pravilno in ste po 10 minutah na soncu že opečeni, vas krema za sončenje z ZF 30 ščiti približno 5 ur. Toda intenzivnost UVB-žarkov se spreminja glede na uro (in glede na lokacijo), zato je kremo za sončenje treba nanesti vsaki 2 uri.

PREBERITE ŠE: KAKO OMILITI SONČNE OPEKLINE?

Katere so najboljše sončne kreme 2017?
Katere so najboljše kreme za sončenje 2017?

Že peto leto zapored je testiranje pri Consumer Reports pokazalo, da nekatere kreme za sončenje niso zagotovile ravni zaščite, ki je bila obljubljena na embalaži. Od več kot 60 losjonov, pršil, stickov in balzamov za ustnice je 23 testiranih izdelkov zagotovilo manj kot polovico obljubljene zaščite. Pri Consumer Reports med drugim navajajo, da je razlika tudi med izdelki iste znamke. Če torej nek losjon določene znamke zagotavlja pravo zaščito, je neko pršilo te znamke ne.
In katere  kreme za sončenje 2017 priporočajo? Tukaj je 5 krem za sončenje, ki so jih pri Consumer Reports ocenili kot najboljše kreme za sončenje 2017. Če te kreme niso na voljo, potem svetujejo, da je najbolje kupiti kremo za sončenje z ZF vsaj 40 in s kemično aktivno snovjo, kot je na primer avobenzon.

Galerija – Najboljše kreme za sončenje 2017

Dodatne Informacije

Več informacij:
consumerreports.org

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.