Avtomobilska kolesa prihodnosti
Utrip mesta · mobilno

Continental se poigrava z zanimivo idejo. Zavorni sistem bi radi vgradili v samo platišče, s tem pa zmanjšali težo in povečali življenjsko dobo zavornih diskov. Ta sistem bi bil še posebno učinkovit pri električnih vozilih, ki uporabljajo regenerativno zaviranje.

Continental pravi ideji preprosto ˝koncept novega kolesa˝. Ta bi združila zunanji del oziroma platišče z notranjim delom, ki nosi aluminijasti zavorni disk. Nova zasnova naj bi bila še posebno primerna za električna vozila, poleg tega pa bi odpravila težave, ki jih imajo običajni zavorni diski s korozijo. S tem bi se zmanjšali stroški vzdrževanja, saj bi aluminijasti disk preživel celotno življenjsko obdobje avtomobila. Kot strošek ostanejo le še zavorne ploščice. Zavora je zdaj nameščena v kolesu na notranji strani diska in ima večjo površino, kot jo imajo aktualne zavorne ploščice v čeljustih na zunanji strani diska. Zavora pritiska na aluminijasti disk in tako učinkoviteje zavira. Zaradi lažje zasnove je potrebne manj energije pri speljevanju in manj energije za ohranjanje hitrosti. To je še posebno pisano na kožo električnim avtomobilom, saj se z manjšo porabo energije veča razdalja, ki jo lahko prevozijo.

PREBERITE ŠE: NEPREDIRLJIVA GUMA ZA KOLO BRIDGESTONE AIR FREE – NASVIDENJE, TLAČILKE!

Galerija slik: Avtomobilska kolesa prihodnosti

Avtomobilska kolesa prihodnostiOdpri galerijo
BeFunky Collage 6 električnih načinov za vožnjo skozi mestna središča BMW M5 - 2018 Novi BMW M5 (2018): reinkarnacija božanstva ceste – 600 konjev in 4-kolesni pogon serijsko Monday Motorbikes M1 Monday Motorbikes M1: kolo, ki bo osvobodilo San Francisco BeFunky Collage 10 najboljših avtomobilskih iger vseh časov · ·