fbpx

Black Friday in Cyber Monday – vse bolj priljubljena ameriška nakupovalna praznika

Včeraj so v Ameriki praznovali slavni dan zahvalnosti ali Thanksgiving, s katerim so otvorili praznično sezono, ki jo bosta zaključila božič in novo leto. Danes je pričljubljeni dan nakupovalni Black Friday, v ponedeljek po prazniku, torej 1. decembra, pa bo prišel še Cyber Monday - spletni nakupovalni praznik, ki mu priljubljenost v Ameriki narašča vse hitreje.

Thanksgiving 27. novembra v Ameriki predstavlja uradno otvoritev praznične sezone, toda trgovci v resnici popuste in praznične ‘’deal-breakerje’’ ponujajo že veliko prej. Prava ‘’norija’’ se začne v petek po dnevu zahvalnosti, na tako imenovani Black Friday. Izraz je bil prvič uporabljen že leta 1966, saj se je na cestah zgodilo ogromno nesreč, ki so bile posledica gromozanskega števila Američanov, ki so se v petek po prazniku odpravili v praznični ‘’šoping’’.

PREBERITE ŠE: 20 najbolj viralnih oglasov v letu 2014

Cyber Monday
Cyber Monday

Ponedeljek, ki sledi Black Friday-u pa je Cyber Monday, dan, ko spletne tržnice in trgovine ponujajo najrazličnejše popuste vsem spletnim nakupovalcem. V resnici jih veliko (recimo Amazon, Walmart in Target) s popusti začne že prej in jih podaljša na celoten teden po Cyber Monday-u.

Praznik, ki ga je prvič uvedla stran Shop.org leta 2005, je v nekaj letih pripeljal do tega, da so sami lani Američani na ta ponedeljek online zapravili kar 2,29 bilijona dolarjev (predlani pa 1,5 bilijona). Ena tretjina nakupovalcev je po spletnih trgovinah brskala že en dan prej, največ (75%) pa jih je nakupe opravilo že takoj zjutraj. Povprečen Američan je za praznično nakupovanje na Cyber Monday lani zapravil 884,5 dolarjev, zaradi česar si trgovci že manejo roke, saj je to kar 150 dolarjev več, kot bi za praznične nakupe zapravil v navadni trgovini.

Ni kaj, v 21. stoletju tudi Božičku ne preostane nič drugega, kot da nakupuje online.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.cybermonday.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.