critique-UNHCR
V zraku · buzz buzz

Oglaševalske agencije po svetu se neprestano trudijo, da bi ugodile svojim naročnikom in ustvarile oglaševalske kampanje, ki bi pritegnile pozornost javnosti. A le redkim se uspe s svojimi oglasi zasidrati globoko v posameznikovo zavest.

Mnogi kreativni oglasi ostanejo v spominu ljudi še dolgo po njihovi objavi. Nanje ne smemo gledati le kot na sredstvo za prepričevanje potrošnikov. Hkrati so namreč tudi vir informacij za družbo, nemalokrat pa sprožijo razprave o pomembnih stvareh.

Bright Side je nedavno preučeval primere socialnega oglaševanja, ki se ukvarja s perečimi družbenimi problemi s celega sveta. Oglasi dokazujejo, da se vsi ubadamo s podobnimi težavami. Prav zato je treba v želji po razreševanju teh sodelovati.

Poglejmo, na katere družbene probleme so trenutno najbolj osredotočeni oglasi po svetu.

Galerija – Šokantni oglasi, ki so vzbudili največ zanimanja javnosti

ObsojanjeOdpri galerijo

Za moške: če počneš te 3 stvari, imaš veš možnosti za zmenek Za moške: če počneš te 3 stvari, imaš veš možnosti za zmenek shutterstock_326882549 Mladost, norost: 10+ stvari, ki bi si jih vsi ŽELELI VEDETI kot najstniki akqa-london-future-jobs-designboom-1800 To so službe prihodnosti IKEA-Founder-Ingvar-Kamprad-KOKO-NG-1 Ingvar Kamprad: neznana dejstva o Ikeinem ustanovitelju ·