fbpx

Vsak si zasluži drugo priložnost: ta krojač oblači socialno ogrožene moške

Vsak si zasluži drugo priložnost: ta krojač oblači socialno ogrožene moške

Pregovor, da obleka ne naredi človeka, že od nekdaj poznamo. Zagotovo drži, da človeške osebnosti oblačila ne morejo izboljšati ali poslabšati, zagotovo pa lahko dobra obleka izboljša zunanji videz.

Pogosto si ne želimo priznati, da osebo sodimo po zunanjem videzu, a znanost pravi, da potrebujemo le 10 sekund, da si ustvarimo vtis, ko osebo spoznamo. Nekateri pravijo, da knjige ne smemo soditi po platnicah, kar se tudi ujema z dejstvom, da ljudje prihajamo iz različnih družbenih in ekonomskih okolij, kar pomeni, da ni vsak zmožen vlagati sredstev v svoj videz.

V Združenih državah Amerike že nekaj časa deluje neprofitna organizacija Sharp Dressed Mancomes, ki pomaga moškim pri resocializaciji, predvsem tistim, ki so prišli iz zapora ali rehabilitacije in iščejo zaposlitev. Ustanovitelja te organizacije Christopher Schafer in njegov sin Seth sta ugotovila, da Schafer lahko obudi svoj talent krojača in hkrati pomaga najbolj ogroženim moškim. Tako se je odločil, da bo začel šivati oblačila za tiste, ki to najbolj potrebujejo.

Christopher vsako obleko naredi po meri glede na osebnost moškega. Med tednom tudi zbirata donacije različnih moških, ki imajo po meri narejene obleke, a jih ne nosijo več. Vsako sredo tako ljudje iz socialno ogroženega okolja pridejo pomeriti obleke, se postriči in pojesti topel obrok.

Schafer se je tudi boril z zasvojenostjo, zato razume, kako pomembno je dobiti drugo priložnost. ”Resnično mislim, da je najbolj pomembno, da se človeka spoštuje. In nekateri od teh fantov (ki so na fotografijah) niso bili spoštovani in niso spoštovali samih sebe,” je povedal za PBS.

Jim bodo te obleke vrnile izgubljeno?

Galerija: Moški v oblekah

Dodatne Informacije

Več informacij:
sharpdressedman.org

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.