Fiata 550 Italia s Ferrarijevim V8 motorjem bodo izdelali samo enega.
Utrip mesta · mobilno

Zakaj eden in edini? Ker bo prototip Fiat 550 Italia s Ferrarijevim F136FB V8 motorjem izdelan samo eden. Pod predelanega Fiata 500 se je podpisal Lazzarini design, ki je motor prestavil na zadnji konec, pošastni mašini pa je prostor odstopil ves zadnji del avtomobila, vključno z zadnjo sedežno klopjo. Glede na serijski model se je raztegnila medosna razdalja, ki namesto 2300 znaša 2650 milimetrov, seveda pa tudi vse ostalo na in v njem priča o tem, da ne gre za običajni model.

Prototip Fiat 550 Italia s Ferrarijevim F136FB V8 motorjem, ki se je ”zgužval” v zadek, bo unikat, lastnik pa bo za ”pikca” moral odšteti nekaj čez pol milijona evrov. Avto, ki bo motor brzdal s keramično-karbonskimi zavorami, ima zaradi motorja ne samo večjo medosno razdaljo, zadaj je glede na serijskega ”Cinquecenta” (Fiata 500) tudi 350 mm širši, spredaj pa se je ”poredil” za 250 mm. Je pa vseeno kar 500 kilogramov lažji od standardnega modela za kar se ima zahvaliti obilni rabi ogljikovih vlaken.

PREBERITE ŠE: Fiat 500x: Italijanski X faktor

Poleg motorja si je Fiat 550 Italia (Lazzarini designiz Marranella sposodil tudi menjalnik, zadnji blok in diferencial.

Prototip Fiat 550 ItaliaOdpri galerijo
Konceptni SUV Citroën Aircross Citroën Aircross – konceptni športni terenec je igriv kot C4 Cactus Kolo Halfbike II je delo Kolelinija. Kolo Halfbike II – za intuitivno kolesarjenje s celim telesom #kickstarter Porsche spyder Porsche spyder – Kultni kabrio ponovno tarča pogledov obmorskih promenad Peugeot "foodtruck" Peugeot predstavil mobilni bistro “Le Bistrot du Lion”