Pininfarina's E-voluzione: električno kolo
Utrip mesta · mobilno

Italijansko podjetje Pininfarina, katerega glavna dejavnost je dizajn transportnih sredstev, je lansiralo svoje prvo električno kolo. V sodelovanju s proizvajalcem koles Diavelo jim je uspelo razviti E-voluzione: električno kolo, kateremu po videzu in sposobnosti noben drug podobni izdelek na trgu ne seže niti do kolen (oziroma verige).

Električno kolo Pininfarina E-voluzione je prvi tovrstni izdelek italijanskega podjetja Pininfarina. V sodelovanju s podjetjem Diavelo so izumili električno kolo, ki ima vse glavne komponente, kot so na primer baterija, motor, luči in zaslon, vgrajene v ohišje kolesa. Takšen pristop kolesu omogoča boljšo uravnoteženost, poleg tega pa sledi estetski logiki.

Podjetje Pininfarina sicer sodeluje s podjetji luksuznih avtomobilov, kot je na primer Ferrari, zato ni nič čudnega, da je njihovo kolo E-voluzione v svoji kategoriji v dizajnu in zmogljivostih eden izmed vodilnih na trgu. To dinamično in športno kolo uporabniku omogoča doseganje dobrih rezultatov v varnem objemu udobja.

PREBERITE ŠE: Kaj prinaša iOS 10, najboljši operacijski sistem ta hip?

Ogrodje kolesa je narejeno iz karbonskih vlaken, kar kolesu omogoča, da tehta le 16 kg, kar je glede na standard teže električnih koles na trgu izjemno malo. Električna kolesa E-voluzione so na voljo v treh različicah: Elegance, Hi-Tech in Dynamic. Kolo je bilo prvič predstavljeno širši javnosti septembra 2016 na nemškem sejmu Eurobike. Pričakujemo, da ga bo kmalu mogoče kupiti. Čeprav cena verjetno ne bo ravno nizka (šepeta se o znesku okoli 5700 evrov), pa je, če upoštevamo dejstvo, da trend električnih koles po svetu eksponentno narašča, to pametna in stabilna naložba.

Ogrodje je narejeno iz karbonskih vlakenOdpri galerijo

Peugeot 3008 DKR Peugeot 3008 DKR – za nadaljevanje prevlade na reliju Dakar Roman Abramovič in njegovi avtomobili. Pregrešno dragi avtomobili, ki jih ima Roman Abramovič Porsche Panamera 4 E-hybrid Porsche Panamera 4 E-hybrid – ekološko ozaveščena Panamera Gymkhana 9 Gymkhana 9 – Ken Block tokrat trpinči Forda Focusa RS RX · ·