fbpx

Facebook Messenger: kako prebrati sporočilo, da pošiljatelj tega ne ve

Facebook Messenger

Želite na skrivaj prebrati sporočilo, ki sta ga prejeli prek Facebook Messengerja, da torej pošiljatelj ne ve, da ste ga prebrali in da se ob njem ne pojavi kljukica? Poglejte, kako lahko prikrijete dejstvo, da ste sporočilo že prebrali, in si prihranite iskanje izgovora, zakaj nanj niste (takoj) odgovorili.

Ljudje smo neučakani. Vsi pričakujejo, da jim bomo takoj posvetili pozornost. Včasih pa se nam to preprosto ne da. Razlogi so različni, kot so različni razlogi, zakaj na digitalna sporočila, ki jih prejmemo, ne odgovorimo takoj. Mnogi zato sporočil, ki so jih prejeli prek Facebook Messengerja ne odpirajo, ker se ob sporočilu pri pošiljatelju potem pojavi kljukica, ki oznanja, da ste sporočilo odprli in po vsej verjetnosti tudi prebrali. Kljukica marsikoga frustrira in mu predstavlja težavo oz. kar poseg v zasebnost.

Poskrbite za zasebnost.
Poskrbite za zasebnost.

Če želite poskrbeti zanjo bolje in prikriti dejstvo, da ste sporočilo že prebrali, je to mogoče, in to na precej preprost način.

PREBERITE ŠE: Raziskava je pokazala, da nas Facebook dela manj srečne

Če to želite storiti prek mobilne aplikacije, svojo sled zakrijete tako, da aplikaciji onemogočite dostop do spleta. V tem primeru vključite letalski način. Na ta način lahko sporočilo v miru preberete, pošiljatelj pa ne bo vedel, da ste to storili. Prebrisano! Ko ste zadevo prebrali in zapustili aplikacijo, lahko spet preklopite z letalskega na običajen način.

Modra ikona ponuja številne možnosti.
Modra ikona ponuja številne možnosti.

Če želite za več zasebnosti poskrbeti na računalniku, vam na pomoč priskočijo vtičniki. V primeru uporabe Chroma kliknite ikono Apps (aplikacije), ki je levo zgoraj, v spletni trgovini poiščite vtičnik Unseen, ki vam ponuja možnosti za Messenger, tudi to, da neopazno preberete sporočilo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.