Forbes - Apple je najbolj vredna blagovna znamka 2016
V zraku · buzz buzz

Revija Forbes je objavila najnovejši seznam najvrednejših znamk na svetu. Je to že šesto leto zapored Apple, ki je letos po 13 letih prvič vpisal padec dobička in prihodkov, ali imamo na lestvici novega vladarja?

Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.

PREBERITE ŠE: Apple: 11 dejstev, ki te bodo šokirala!

Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.

Najbolj vredne znamke na svetu 2016:

Najbolj vredne blagovne znamke 2016 po ForbesuOdpri galerijo
Tako se Američani učijo o Hrvaški Tako Hrvaško vidijo Američani! Učne ure geografije po ameriško. Družinske fotografije kot iz grozljivke Joshua Hoffine – družinske fotografije kot iz grozljivke Let iz Tirane v Bruselj v 8 minutah Pisarna nad oblaki: delovni dan v življenju slovenskega pilota Najbolj predrzni fotografi Fotografije, za katere so bili ljudje pripravljeni tvegati življenje · · ·