fbpx

Francoski oglasi od zdaj naprej s pripisom, da je fotografija retuširana

Francoski oglasi bodo imeli od zdaj naprej pripisano izjavo, da je fotografija retuširana. Da je slednje stalna praksa, ni skrivnost, saj oglaševalci v prizadevanju, da bi bili modeli videti vitkejši in bolj fit, redno digitalno manipulirajo s fotografijami.

Katerakoli fotografija v francoskem oglasu, uporabljena v komercialne namene in urejena s Photoshopom, bo zdaj nosila pripis Photographie retouchée, kar se prevaja kot “retuširana fotografija”. Tiste, ki tega ne bodo upoštevali, čaka globa v višini 37.500 evrov oziroma 30 odstotkov vrednosti oglasnega sporočila.

Nerealistične podobe srečujemo na vsakem koraku.
Nerealistične podobe srečujemo na vsakem koraku.

Francoska vlada sicer to obravnava kot vprašanje javnega zdravja, saj izpostavljanje mladih nerealističnim podobam teles vodi ne le do nizke samozavesti, ampak tudi do resnih zdravstvenih težav.
Medtem ko je precej poenostavljeno domnevati, da retuširani oglasi povzročajo prehranjevalne motnje, so to pionirsko potezo pozdravili tudi pri združenju Beat, ki podpira žrtve anoreksije, bulumije in prenajedanja. “Podpiramo vsak ukrep, ki prispeva k temu, da ima družba bolj zdrav pogled na telo in da se zaveda, katere fotografije so obdelane.”

Galerija – Moč Photoshopa: zvezdnice in zvezdniki pred in po digitalni obdelavi fotografij

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.