NINE WEST NINE & THE GANG
V zraku · buzz buzz

Francoski oglasi bodo imeli od zdaj naprej pripisano izjavo, da je fotografija retuširana. Da je slednje stalna praksa, ni skrivnost, saj oglaševalci v prizadevanju, da bi bili modeli videti vitkejši in bolj fit, redno digitalno manipulirajo s fotografijami.

Katerakoli fotografija v francoskem oglasu, uporabljena v komercialne namene in urejena s Photoshopom, bo zdaj nosila pripis Photographie retouchée, kar se prevaja kot “retuširana fotografija”. Tiste, ki tega ne bodo upoštevali, čaka globa v višini 37.500 evrov oziroma 30 odstotkov vrednosti oglasnega sporočila.

Francoska vlada sicer to obravnava kot vprašanje javnega zdravja, saj izpostavljanje mladih nerealističnim podobam teles vodi ne le do nizke samozavesti, ampak tudi do resnih zdravstvenih težav.
Medtem ko je precej poenostavljeno domnevati, da retuširani oglasi povzročajo prehranjevalne motnje, so to pionirsko potezo pozdravili tudi pri združenju Beat, ki podpira žrtve anoreksije, bulumije in prenajedanja. “Podpiramo vsak ukrep, ki prispeva k temu, da ima družba bolj zdrav pogled na telo in da se zaveda, katere fotografije so obdelane.”

Galerija – Moč Photoshopa: zvezdnice in zvezdniki pred in po digitalni obdelavi fotografij

BeyonceOdpri galerijo
cover-lego-hisa Odprla se je neverjetna resnična hiša LEGO zmeda Drobne stvari, ki nas blazno znervirajo b2780x1450 Nekoč nam bo žal: 15 največjih napak, ki jih naredimo med 20. in 30. letom 5 tipov "prijateljic", ki to NISO: takšnih oseb ne potrebuješ! 5 tipov “prijateljic”, ki to NISO: takšnih oseb ne potrebuješ! · · ·