Harley-Davidson Fat Bob
Utrip mesta · mobilno

Harley-Davidson je zagotovo eden izmed najbolj tradicionalnih izdelovalcev motociklov na svetu. So podjetje, ki ostaja zvesto stari šoli izdelave jeklenih konjičkov. A tudi pri njih se časi spreminjajo in novi Harley-Davidson Fat Bob je vsekakor eden izmed znanilcev sprememb v tem ameriškem podjetju.

Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin z oznako 107 oziroma 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 oziroma 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150 mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley-Davidson.

PREBERITE ŠE: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI

Razmere na trgu so tako tudi Harley-Davidsona prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, se lahko novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.

PREBERITE ŠE: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES

Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob

Harley-Davidson Fat BobOdpri galerijo
high_cayenne_2017_porsche_ag (5) Novi Porsche Cayenne (2018): kajenski poper s športnim pridihom Audi predstavlja sončne celice Audi predstavlja sončne celice Maserati Ghibli GranLusso Maserati Ghibli GranLusso: Maserati Ghibli z novim obrazom Ferrari Portofino Californie ni več, dobrodošel Ferrari Portofino! · · · ·