honest slogans
V zraku · buzz buzz

Mlad kreativec Clif Dickens je v projektu ‘‘Honest Slogans’’ prikazal, kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico. Za naslednje izdelke pač ne velja reklo, da se dobre stvari prodajajo same od sebe.

‘’Oglaševanje je umetnost, kako prepričati ljudi, da zapravijo denar, ki ga nimajo, za nekaj, česar ne potrebujejo, ‘’ je dejal Will Rogers in verjetno je imel prav. Oglaševalci sicer res ne lažejo – vendar pa se včasih za nekatere izdelke zdi, da resnico o njih zavijejo v celofan, da vse skupaj zgleda veliko bolj mamljivo, kot je v resnici.
Da je temu res tako, je v svojem projektu ‘’Honest Slogans’’ prikazal Clif Dickens. Oglaševalske slogane znanih izdelkov je priredil tako, da govorijo čisto resnico. Več kreativnosti Clifa Dickensa, ki bi ga bil v svojem timu gotovo vesel tudi slavni Don Draper iz Oglaševalcev, lahko poiščete na njegovem blogu, Twitterju, Facebooku in Instagramu.

Kako bi zveneli oglaševalski slogani, če bi govorili resnico, pa si oglejte v naši fotogaleriji!

Instagram Odpri galerijo
Untitled-2 ManServants – popolni moški služabniki damam na uslugo Zvočnik iz prazne rolice toaletnega papirja. 15+ preprostih trikov za lepši dan kovr Zanimiva ”uničena” slikarska dela kolumbijskega umetnika Foto: upload.wikimedia.org 10 najdražjih in najprestižnejših slik na svetu ·