fbpx

Honor navdušuje tudi na filmskem platnu: Doktor Strange

Honor, sestrska blagovna znamka Huaweia, je sodelovala v težko pričakovanem filmu z naslovom Doktor Strange. Honor ponuja vrhunske telefone, ki so namenjeni predvsem milenijski generaciji. Z njimi pristopa k uporabniku na mladosten način in ponuja najvišjo kakovost za najboljšo ceno!

Sodelovanje z legendarnim Marvel Studios je najnovejša kreativna in dinamična poteza, s katero Honor predstavlja svojega paradnega konja, telefon Honor 8. Honor odločno sledi drugačnemu pristopu s široko paleto partnerstev, ki obsegajo svet glasbe, filma, iger na srečo in ekstremnih športov.
“Resnično želimo, da bi milenijci prepoznali Honor kot blagovno znamko, ki jim je blizu. Veseli smo partnerstva z globalno blagovno znamko Marvel, ki bo s filmom navdih za gledalce po vsem svetu. Imamo skupen cilj: opolnomočiti in navdihniti svoje uporabnike,” je povedal Steven Wang, vodja trženja pri Honor.

Glavno vlogo v filmu Doktor Strange bo prevzel za oskarja nominirani igralec Benedict Cumberbatch (Sherlock, Zvezdne Steze: V temo). Cumberbatch v filmu igra egoističnega nevrokirurga Stephena Strangea, ki si med avtomobilsko nesrečo poškoduje obe roki, kar mu onemogoči opravljanje poklica. Odločen, da si povrne nazaj svoja zdrava uda, se odpravi na Himalajo, kjer prebiva samotar, imenovan Starodavni. S pomočjo Starodavnega odkrije svet misticizma in starodavnih urokov.
Bogat ekosistem barv, tehnologije in navdihujočih karakterjev je popoln splet za prikaz tehnologije Honor. Ta spodbuja uporabnike, da si postavljajo visoke cilje, ostajajo mladostni in predvsem pogumni, kar povzema tudi njihov slogan »For the brave«.

Z napredno dvojno kamero, bralnikom prstnih odtisov in steklenim dizajnom pametni telefon ponuja neskončne možnosti uporabe. Honor 8 je dostopen tudi v Sloveniji v vseh barvnih kombinacijah: safirno modri, beli in črni. Na voljo je pri operaterju Telemach in v prosti prodaji v Big Bangu.

Dodatne Informacije

Za več informacij obiščite:
telemach.si
hihonor.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.