494148711 (1)
Utrip mesta · kulinarika

Zajtrk za večerjo? Očitno bomo morali zamenjati zajtrk za večerjo, saj je skodelica ovsenih kosmičev z mandlji in banano očitno najboljša kombinacija v boju proti insomniji.

1. Mandlji

Mandlji so s svojo visoko vsebnostjo magnezija eno izmed top živil, saj pripomorejo k bolj kvalitetnemu spancu. Magnezij je namreč naravno sproščevalno sredstvo, ki uspešno odganja stres in sprošča mišice. Mandlji torej niso dobri zgolj za naše dobro počutje in lep videz, ampak odženejo tudi težave s spanjem. Hudo!

2. Češnje

Češnje in jedi na njihovi osnovi ljudje že od nekdaj povezujejo z izboljšanim spancem. Njihovo blagodejno delovanje na spanje pa potrjujejo tudi številne raziskave. Pomagal naj bi že češnjev sok.

3. Banane

Čeprav so banane eden izmed najbolj zdravih naravnih virov energije, s svojo visoko vsebnostjo mineralov pripomorejo tudi pri boju z insomnijo in podobnimi težavami. Ravno prava kombinacija magnezija, kalija in triptofana zagotavlja sladek spanec skozi celo noč.

PREBERITE ŠE: Poletna prehrana za dober izgled in izvrstno počutje

4. Baldrijan

Baldrijan so v obliki čaja in tinkture uživali že stari Grki ter Rimljani. Njegove pozitivne učinke na izboljšanje spanca pa so dokazale tudi mnoge sodobne raziskave. V kolikor se nam zvečer “zalušta” skodelica toplega napitka, naj bo to čaj iz baldrijana.

5. Ovsena kaša

Čeprav si ovseno kašo ponavadi pripravimo za zajtrk, je njena sestava blagodejna predvsem za spanec in sproščene mišice. Visoka vsebnost magnezija in kalija, ki jo vsebuje skodelica tople ovsene kaše, zagotovo zaziba v najlepše sanje in prijetno jutro. V kolikor nam kaša zvečer ne prija, si pripravimo napitek iz ovsa, ki ga lahko pijemo tudi v kombinaciji s čajem.

Kolumbijske piščančje perutničke s koriandrovo omako Nacionalno obarvani prigrizki za spremljanje četrtfinala SP 2014, 1. del 462282877 Poletna prehrana za dober izgled in izvrstno počutje 479092725 (1) Recept: Slastne mini palačinke z borovnicami in sivko Foto: Sushispotting Odličen sushi. Privoščimo ga sebi in prijateljem. · · · ·