cover
V zraku · buzz buzz

Humans of New York – fotoblog, ki nam z vsakodnevnimi fotografijami in mislimi naključnih mimoidočih z ulic New Yorka buri domišljijo s tem, ko kukamo v življenja tujcev in nas hkrati z vsako novo fotografijo spomni, da je življenje pisano: polno iskrenosti in smeha, boleče resničnosti in solz, vzponov in padcev, v končni fazi pa je ne glede na vse lepo in polno ljubezni.

Humans of New York je projekt, katerega začetki segajo že v leto 2010. Takrat je danes 30-letni Brandon Stanton izgubil službo v financah in si kot fotografski samouk zadal naslednjo nalogo: fotografirati 10.000 Newyorčanov in njihove fotografije razvrstiti na zemljevid. Toda projekt je kmalu ubral drugo pot in Stanton je ob fotografije začel vključevati še kratke misli ljudi. Fotoblog je začel dobivati vse več in več oboževalcev in danes vsakodnevnim objavam sledi že na milijone ljudi. Lani je tako izšla tudi knjiga Humans of New York, ki je novembra pristala na prvem mestu lestvice The New York Times Non-Fiction Best Sellers of 2013.

Po zgledu Stantonove ideje so po svetu začeli nastajati še drugi podobni projekti (Humans of Amsterdam, Humans of London, Humans of Sydney, Humans of Rome…). Zanimiv skupni projekt je tudi Humans of Planet Earth, ki s fotografijami 130 fotografov na različnih lokacijah po svetu pripoveduje zgodbe ljudi z različnih koncev sveta. Podobno gibanje z imenom People of Slovenia pa imamo na Facebooku tudi Slovenci.

V naši galeriji si poglejte izbor najboljših fotografij in zgodb naključnih ljudi z ulic New Yorka, ki vas bodo nasmejale ali pa se vas bodo dotaknile s svojo iskrivostjo, iskrenostjo in humorjem, nekatere pa vas bodo spomnile, da smo v svojih življenjih lahko za marsikaj hvaležni.

Odpri galerijo

Povezava do fotobloga: humansofnewyork.com

S »homeless« fonti sporočila brezdomcev ne bodo ostala samo mrtva črka na papirju. Dobrodelni projekt, ki je pisavo brezdomcev spremenil v font old-camera-1352392829MJP Fotoaparat skozi čas bigstock-Brain-24073097 13 stvari, ki jih mentalno močni ne počno Foto: Yaocho Bar Group/Youtube Ko zvezda noči postane “zvezda” oglasne kampanje