fbpx

Internet v resničnem življenju: kraj, kjer je Facebook le oglasna deska

Internet v resničnem življenju

Civitacampomarano je majhen kraj v italijanski provinci Campobasso z zgolj 400 prebivalci, večinoma starejšimi. V tej vasi, bogati s tradicijo, je internet še vedno precej neznana reč. Tu ne morete brskati po spletu, zato pa lahko odidite v lokal, ki je fizična inkarnacija Googla. Tu YouTuba ne gledate na zaslonu. Tu so YouTube le stoli pred televizorjem in aplikacija WhatsApp le telefonska govorilnica. Kaj za vraga, si mislite? Gre za umetniško intervencijo Web 0.0 milanskega umetnika Biancoshocka, s katero je želel pokazati, da lahko ljudje povsem normalno shajajo tudi brez interneta, brez katerega si sicer danes marsikdo ne zna več predstavljati življenja.

Civitacampomarano je majhen italijanski kraj, kjer so Facebook, YouTube, WhatsApp, eBay, Avast!, Wikipedia, Twitter, Gmail, WeTransfer in Tinder resnične storitve/predmeti/objekti. Civitacampomarano je namreč ”žrtev” umetniške intervencije Biancoshocka, ki je želel s projektom Web 0.0 pokazati, kako je videti internet v resničnem življenju. Če danes česa ne veste, preprosto pogooglate in Google ima odgovor na dlani.

Tako tvitajo v Civitacampomaranu.
Tako tvitajo v Civitacampomaranu.

Tu, v Civitacampomaranu, gredo stvari malce drugače. Tu je Google lokal in googlanje kramljanje z ljudmi ob kavici za mizo s prtom, ki nosi Googlov logotip. Tudi vse druge naštete spletne storitve so tu njihove nizkotehnološke različice. You Tube so tako samo stoli, Twitter zgolj klopca, WhatsApp le telefonska govorilnica, Facebook samo oglasna deska …

PREBERITE ŠE: Psiček z zobnim aparatom obnorel internet


Z intervencijo Biancoshock prikazuje, da so vsi ti spletni inštrumenti v drugačnih oblikah obstajali že prej in ravno tako kot njihove digitalne različice ljudem omogočali, da so si izmenjevali izkušnje in doživljaje, znanje, se srečevali, komentirali, gledali posnetke …

Dodatne Informacije

Več o avtorju:
biancoshock.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.