fbpx

Intervju – Matthew Zorpas: Po poklicu ”bloger”

Je eden najbolje oblečenih moških v Veliki Britaniji (vsaj tako so ocenili pri reviji za moške Esquire). Kot kreativni svetovalec sodeluje s številnimi prestižnimi blagovnimi znamkami, kot so Cartier, Tommy Hilfiger, Gucci, Fabérge, Brooks Brothers, Armani A|E, Z Zegna in druge. Je modni bloger, avtor priljubljenega bloga TheGentlemanBlogger. To je Matthew Zorpas, na Cipru rojeni ljubitelj mode, ki zadnjih sedem let živi in ustvarja v Londonu.

Svoje znanje o modi, modnem svetu, upravljanju luksuznih znamk in digitalnem komuniciranju predaja študentom uglednih univerz na Otoku. Konec novembra prihaja v Portorož, kjer bo na konferenci medijskih trendov SEMPL udeležencem razkril recept za uspešno sodelovanje med modnimi znamkami in blogerji. Med čakanjem na letališču, ki je sestavni del njegovega delovnega vsakdanjika, nam je med drugim zaupal, da je avtentičnost vse in največ, kar potrebuje uspešen bloger.

Katere so vaše najljubše modne znamke?
Moram priznati, da nisem strasten privrženec nobene modne znamke. Na svojih potovanjih pa rad odkrivam lokalne oblikovalce. Med svojim nedavnim obiskom Istanbula sem bil, na primer, izjemno navdušen nad trudom, ki ga v svoje delo vlagata modna oblikovalca Hatice Gökçe in Serdar Uzuntas, medtem ko sem v Braziliji odkril tamkajšnjo prestižno znamko Osklen, ki jo je ustvaril Oskar Metsavaht. Občudujem tudi mednarodne oblikovalce, kot so Tom Ford, Valentino in Hedi Slimane. Med britanskimi modnimi znamkami pa so mi najbolj pri srcu E. Tautz, Baartmans and Siegel, Gieves & Hawkes in Xander Zhou.

Katere modne blagovne znamke odlično komunicirajo na družbenih omrežjih?
Družbeni mediji se dogajajo v trenutku. Ali ste na njih dobri in konsistentni ali pa se jih raje ne poslužujte. Moja najljubša znamka, ki odlično komunicira na družbenih omrežjih, je P & G Prestige – imajo izjemno ekipo strokovnjakov, ki delujejo strateško in prihajajo do zelo navdihujočih idej skozi čas. Digitalna ekipa blagovne znamke Brooks Brothers ima tudi veliko znanja in izkušenj in z njimi sem doživel najboljšo blogersko izkušnjo. In ne nazadnje, tudi Tommy Hilfiger in Cartier sta letos oba ustvarila veliko inovativnih in edinstvenih digitalnih vsebin.

Sodelujete z nekaterimi najbolj priljubljenimi modnimi znamkami na svetu. Česa o teh znamkah ne bi nikoli zapisali, tvitali ali objavili na Instagramu?
Na družbenih omrežjih nikoli ne delim nečesa, kar mi ni zares všeč. Že ves čas sem zelo previden pri svojih izborih in sodelovanjih. Na moje presenečenje tudi najbolj priljubljene modne znamke včasih potrebujejo kreativno in strateško usmeritev. Moja naloga je, da jim ponudim oboje in ustvarim podobo izdelka, v katerega resnično verjamem in ga z veseljem delim in priporočim svojim bralcem.

Je leta 2014 bloganje delo za polni delovni čas? Kako je pravzaprav videti vaš delovni dan?
Bloganje je seveda lahko delo za polni delovni čas. Ves čas delamo, čeprav nimamo občutka, da gre za delo. V tistih redkih primerih, ko mi slučajno ni treba loviti letala, bi verjetno ves dan ostal v pisarni in odgovarjal na e-pošto, iskal lokacije za snemanje in »viharil možgane«.

Katere so skrivnosti uspešnega blogerja?
Prepričan sem, da je vse, kar potrebujete, avtentičnost. Sam sem začel blogati pred dvema letoma, ko je bila modna industrija precenjena. Do danes sem sodeloval z verjetno največjimi imeni v industriji. Kot bloger moraš imeti jasen ton komuniciranja, biti edinstven in objavljati le izvirne vsebine. Moda ima toliko različnih vidikov, ki jih lahko raziščete. To, da na modnih revijah sedite v prvi vrsti, vas ne bo nikamor pripeljalo. Ljudje hočejo videti, kako se razvajate, kam potujete in kako uživate v življenju.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.thegentlemanblogger.com

”Modni bloger Matthew Zorpas prihaja v Portorož 29. novembra v okviru SEMPL-a. Več o največji konferenci medijskih trendov v Jadranski regiji in ostalih govorcih na www.sempl.si.”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.