fbpx

Intervju: Sara Mozetič – prva slovenska YouTube zvezda

Sara Mozetič

Sara Mozetič verjetno ni ime, ki vam zveni znano, a Primorka živeča na Norveškem je prava YouTube zvezda, njen kanal Sara Beauty Corner, ki se bliža poldrugemu milijonu naročnikov, pa prava zakladnica modnih in drugih nasvetov. Njeni video posnetki imajo skupaj že skoraj 120 milijonov ogledov, nanje pa klikajo dekleta iz različnih koncev sveta. Vas zanima njen recept za uspeh? Tudi nas je.

Zakaj ste življenje v Sloveniji zamenjali za življenje na Norveškem? Ste sledili ljubezni, službi ali čemu drugemu?

Po končanem 1. letniku magistrskega študija financ na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani se nama je s fantom Tadejem ponudila priložnost izmenjave v Oslu. Tam sva končala študij in nato začela z iskanjem službe. Sama sem našla delo na zavarovalnici v mestu Bergen.

Kakšen je tipičen dan v življenju Sare Mozetič in kaj na Norveškem poleg družine in prijateljev najbolj pogrešate iz Slovenije?

Od ponedeljka do petka delam od 8:00 do 15:30, popoldneve pa s Tadejem izkoristiva predvsem za športne aktivnosti, sprehode in seveda delo na YouTube kanalu. Poleg družine najbolj pogrešam sončne dni, Bergen je namreč znan po tem, da tukaj veliko dežuje. Zelo pogrešam tudi mamine in babičine kulinarične dobrote ter dedkov sadni in zelenjavni vrt.

Vas je uspeh vašega YouTube kanala SaraBeautyCorner presenetil? Ste ga slutili? Kako si ga razlagate?

Uspeh YouTube kanala me je nedvomno presenetil. Predvsem to, da so se stvari zgodile tako hitro. Tega nisem pričakovala. Za to ima zelo velike zasluge Tadej, ki na kanalu dela ves čas in je mojster montaže.

Imate že skoraj 1,4 milijona naročnikov. Izjemna številka. Čutita zdaj kaj večjo odgovornost do sledilcev ali iz tega črpata še dodaten motiv?

Da, čutiva večjo odgovornost zdaj, kot pred dvema letoma. Postavila sva si kar visok standard glede kakovosti videov in svoje gledalke želiva z vsakim videom pozitivno presenetiti. Vedno se trudiva narediti najin najboljši video dotlej. Včasih si tako naloživa preveč dela in na enem videu delava po več kot mesec dni (hehe). Pozitivni odzivi gledalk so vedno najboljša motivacija.

Vaš YouTube kanal dobesedno poka po šivih od idej in nasvetov. Od kje jih črpata?

Ideje črpava povsod okrog sebe. Večkrat vidiva stvari v trgovini in jih nato narediva sama doma. O novih idejah za videe se stalno pogovarjava in dobre zamisli si vedno zabeležim. Večji problem je najti čas za uresničenje vseh idej.

Sara Mozetič mlada dekleta pridno zalaga z idejami.
Sara Mozetič mlada dekleta pridno zalaga z idejami.

Kdaj je preskočila iskrica med vami in ročnimi deli in kdo vaju je ”predstavil”?

Kot osnovnošolka sem z bratom in babico vsak december dekorirala sobo. Izdelovali smo snežinke, papirnate verige… Kasneje sem rada izdelovala tudi zapestnice.

Kaj storite z vsemi temi kreacijami, ko ugasne kamera? Jih prodate? Podarite? In kdo stoji za kamero?

Kreacije podarim ali obdržim zase. Za kamero pa vedno stoji fant Tadej.

PREBERITE ŠE: Intervju: Elvis Halilović – projekt Ondu Pinhole

Kaj je vaš naslednji veliki cilj? Za cel slovenski narod YouTube naročnikov? Morda kolekcijo nakita? Video v norveščini?

O ciljih za naprej ne razmišljava veliko. Raje se osredotočava na to, da bo najin naslednji video čim boljši, naročniki nato pridejo sami od sebe. Videa v norveščini zaenkrat še ne bo, čeprav me norveške gledalke prosijo za to. Moram svojo norveščino še malo izpilit pred tem.

Kakšen bi bil vaš nasvet za nekoga, ki si želi uspeti z YouTube kanalom?

Svetovala bi predvsem naj se posveti vsebini ki ga/jo res zanima. V večini primerov traja leta, da kanal zraste. V začetku je vedno veliko več dela, kot pa je ogledov in prihodkov. Ljudje, ki se YouTuba lotijo le zaradi slave in denarja kaj hitro ugotovijo, da ta pot ni lahka in jim zmanjka motivacije. Pomembno je, da pri tem res uzivaš.

Kaj bi o vas rekla oseba, ki vas ima najraje?

Najbrž bi mogla vprašati starše ali fanta. Bo fant povedal. Tadej: ”Sara je najbolj prijetno, prijazno in delavno dekle, kar sem jih kdajkoli spoznal.”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.