fbpx

Intervju: Simona Mandl (Europark Maribor)

Kot napoveduje Simona Mandl, center managerka Europarka Maribor, bodo letošnje poletje modni bela barva, tople barvne kombinacije in safari stil.

Največje nakupovalno središče v severovzhodni Sloveniji je sedaj že nekaj časa ponovno v polnem zagonu. Kaj vse čaka obiskovalce, lahko pričakujemo kakšne novosti?
V Europarku Maribor vedno sledimo najnovejšim svetovnim trendom in se trudimo obiskovalcem zagotavljati prijetno nakupovalno izkušnjo. Ob ponovnem odprtju so tako obiskovalci lahko končno zares spoznali naravno kozmetiko Atelier Rebul, ki smo jo k nam pripeljali ravno pred razglasitvijo epidemije. Prav tako nas je znamka Tomas Sport pričakala v novi preobleki – nad vrati prodajalne v Europarku zdaj visi napis Sport Vision, saj se je Tomas Sport pridružil tej veliki mednarodni verigi športnih trgovin. Ponovno obiskovalce seveda razveseljujejo tudi že stalne prodajalne in lokali v našem nakupovalnem središču. V izložbah prodajaln pa lahko tudi že vidijo nove modne trende za prihajajoče poletje in poiščejo navdih za osvežitev svoje garderobne omare.

Simona Mandl, center managerka Europarka. (foto Bojan Mihalič)
Simona Mandl, center managerka Europarka. (foto Bojan Mihalič)

Kakšne pa so najnovejše poletne modne smernice?
Letos bo spet modna bela barva, modne bodo tople barvne kombinacije, safari stil in še kaj. Obiskovalci bodo v pestri ponudbi naših prodajaln našli trendovske modne kose, primerne tako za vsakdanje obveznosti kot tudi za prostočasne dejavnosti ̶ od najnovejših športnih kolekcij do raznovrstnih modnih dodatkov za na plažo. Kombinacije so, poletju primerno, igrive in lahkotne. Prepričana sem, da bodo v ponudbi zagotovo našli nekaj, kar bo dopolnilo njihov osebni stil in dodali piko na i svojemu poletnemu stylingu.

Kaj pa vaša preostala ponudba, se tudi tu obetajo kakšne novosti?
Nenehno si prizadevamo ohranjati kar se da pestro ponudbo prodajaln in lokalov. Tako so na voljo specializirane prodajalne, prodajalne z oblačili in modnimi dodatki, frizerski saloni, raznovrstna gostinska ponudba. Široki paleti ponudbe smo konec lanskega leta dodali še lokal Chuty´s, ki ponuja avtentične azijske dobrote. Tudi ponudbo za naše najmlajše obiskovalce nenehno nadgrajujemo, saj želimo, da bi se tudi oni pri nas dobro počutili. Čarobni park v skladu z navodili pristojnih institucij za zdaj sicer ostaja še zaprt, ga bomo pa seveda odprli takoj, ko bodo to dopuščali ukrepi.

Europark slovi po zanimivih dogodkih in prireditvah. Vedno smo težko pričakovali praznovanja ob Europarkovem rojstnem dnevu, modne revije in podobne dogodke. Kako bo z organizacijo dogodkov letos, kaj pričakujete?
Europark letos praznuje jubilejni, 20. rojstni dan. Seveda bi si želeli velikega praznovanja za tak jubilej, ampak za zdaj je potrebno s takšnimi načrti še počakati. Kako in na kakšen način bomo organizirali letošnje dogodke, bo odvisno od vladnih ukrepov in navodil. Vsekakor si mi v prvi vrsti želimo, da bi bilo vse skupaj čim bolj varno za naše obiskovalce in zato tudi podpiramo vse ukrepe, ki so usmerjeni v ta cilj. Dejstvo pa je, da so dogodki tudi pomemben del naše ponudbe in prijetna popestritev življenja v mestu. Tudi naši obiskovalci so vedno radi prisostvovali takšnim dogodkom. Zato upamo, da se bomo spet lahko kmalu na varen način družili tudi v tem smislu.

Kako ste poskrbeli, da bi se obiskovalci pri vas še naprej počutili varno in sproščeno, kljub razmeram?
V Europarku Maribor si že ves čas prizadevamo, da bi bilo nakupovanje varno in prijetno za vse obiskovalce. Še naprej seveda sledimo priporočilom pristojnih institucij in upoštevamo vse higienske ter varnostne ukrepe. Pomembno nam je, da zagotovimo varno okolje tako za naše obiskovalce kot za naše zaposlene.

Bi sami kaj dodali?
V Europarku se že 20 let trudimo, da bi obiskovalcem ponudili najbolj aktualne modne trende na enem mestu. Pri nas najdejo prodajalne, ki jih drugje v Mariboru ni. Vselej si prizadevamo, da bi bila njihova izkušnja v našem nakupovalnem središču prijetna in da bi se k nam z veseljem vračali. Tudi zdaj se ni v tem pogledu nič spremenilo, saj naši zaposleni, skupaj z obiskovalci, ki res dosledno upoštevajo navodila, skrbijo za varno in brezskrbno nakupovanje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.