fbpx

Če pijete črno kavo brez dodatkov, ste morda psihopat

Izogibajte se ljudi, ki pijejo črno kavo brez dodatkov, ker ...

No, vsaj v skladu s študijo, ki je bila objavljena v reviji Appetite, kjer so našli povezavo med ljubeznijo do črne kave in sadističnimi ali psihopatskimi težnjami.

V raziskavi je sodelovalo več kot 1000 odraslih, ki so jih prosili, naj naštejejo svoje najljubše okuse pri hrani. Sodelujoči so opravili vrsto osebnostnih testov, kjer so ocenjevali antisocialne osebnostne lastnosti, kot so sadizem, narcizem in psihopatija.

Študija, ki so jo opravili raziskovalci univerze v Innsbrucku, je pokazala, daje preferenca za grenke okuse povezana s psihopatskim vedenjem.

Grenko črno kavo naj bi imeli najraje psihopati.
Grenko črno kavo naj bi imeli najraje psihopati.

Najtesnejša povezava je med grenkimi živili in ‘vsakodnevnim sadizmom’ – to je užitek, ki drugim povzroča zmerne ravni bolečine.

In ni samo črna kava, zaradi katere bi nas moralo skrbeti – v študiji je bilo ugotovljeno tudi, da so udeleženci, ki so poročali o ljubezni do redkvic, zelene in tonika, prav tako pokazali antisocialne lastnosti.

Tudi ljubitelji zelene imajo nekaj antisocialnega vedenja.
Tudi ljubitelji zelene imajo nekaj antisocialnega vedenja.

To pa ni prvič, da so raziskovalci našli povezavo med okusi in osebnostjo. Prejšnje študije so pokazale, da sladki okusi povečujejo strinjanje in željo po pomoči, grenki okusi pa povečajo sovražnost in strožje moralne sodbe. Raziskovalca Christina Sagioglou in Tobias Greitemeyer verjameta, da lahko ta asociacija postane ‘kronična’ pri ljudeh, ki imajo raje grenke okuse, kar jih lahko vodi do večje sovražnosti.

Če torej vaš naslednji zmenek naroči močno, črno kavo po obroku ali pa seže po steblu zelene, smo vas opozorili.

Dodatne Informacije

Več informacij:
sciencedirect.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.