joshua-earle-ZMcLVBi9xx4-unsplash
Koronavirus · V zraku · odnosi

Ohranjanje pozitivnosti je več kakor samo nasmeh.

Na milijone ljudi vstopa v takšno ali drugačno izolacijo zaradi koronavirusa, da bi se le lahko bojevali proti njegovemu širjenju. Res je, svet se še vedno vrti, situacija je resna, vendar to še ne pomeni, da moramo biti negativni in slabe volje. Ko se spoprijemamo s pomembnimi izzivi, kar koronavirus je, je ključnega pomena, da ostanemo umirjeni, sočutni in pozitivno naravnani. Tako bomo delovali racionalno in bomo osredotočeni na dogajanje okoli nas.

V tem času potrebujemo pozitivno miselnost. In kako ostati pozitiven?

Pozitivna čustva

Iz pozitivnih čustev izvira sreča. Osredotočenost na pozitivna čustva je več kot le nasmeh; je sposobnost, da ostanete optimistični tudi v težkih časih in da na situacijo gledate iz konstruktivne perspektive. Medtem ko svet koronavirusa predstavlja optimizmu izziv, je nekaj, kar lahko storite sami, da ostanete pozitivno naravnani, optimistični!

Omejite si dostop do družbenih omrežij in novic. Poslušajte ali preberite jih le enkrat, dvakrat na dan, tako da ostanete obveščeni. Ne bombardirajte se s slabimi novicami, izklopite splet, radio, TV. Ne obremenjujte se vsak trenutek po nepotrebnem. Nič ne bo pomagalo.

Vzemite si čas, da cenite svoj dom in tiste, ki so z vami. Vzemite si čas za uživanje ob kavi, čaju. Pogovarjajte se, iz oči v oči (v svojem domu) ali na daljavo (s prijatelji). Pogovor usmerite proč od koronavirusa ali se dogovorite, da je to prepovedana tema.

Vključenost

Izolacija od drugih ljudi da večji pomen komuniciranju s tistimi, ki ostanejo z vami, ali komuniciranju s tistimi, ki jih kontaktirate prek spleta. Zamotite se. Aktivnosti preplavijo telo s pozitivnimi hormoni, ki izboljšajo človekovo počutje. Ko se osredotočite na nalogo in izključite vse drugo, čas mineva hitreje. V delu najdite angažiranost, mirnost, osredotočenost in veselje.

Uživajte v delu in različnih dejavnostih v objemu doma. Čez dan si privoščite, da preberete kakšno knjigo, ki ste si jo že dolgo želeli. Igrajte na glasbilo. Raziskujte. Učite se novih stvari. Igrajte družabne igre z družino.

Odnosi/razmerja

Odnosi so ključnega pomena za smisel in namen življenja. Zdaj imate čas, da razmislite, kako jih znova sestaviti ali se povezati in pomagati drugim. Zdaj je čas, da se osredotočite in negujete odnose v družinskem krogu, da poskrbite za starejše v svoji bližini, ki morda nimajo povezav prek družbenih medijev in ostajajo sami in prestrašeni (če ste ZDRAVI). Do izraza morata priti vljudnost in sočutje!

Fizična izolacija ne pomeni, da ste čustveno izolirani, medtem ko pandemija koronavirusa kroži okoli vas. Poskusite izboljšati odnose z drugimi ljudmi. Približajte se svojim sosedom, morda po telefonu ali na varni razdalji, da izveste, kako so. So zdravi in ali kaj potrebujejo? Poslušajte jih. Vzemite si čas za pogovor s svojimi sodelavci o tem, kako se spopadajo z delom od doma, poslušajte jih. Vzemite si čas za partnerja in otroke, vprašajte, poslušajte jih.

Poslušanje pomeni razumevanje čustev in občutkov, ki jih oseba izraža. Če tega običajno ne počnete, ker ste preveč zaposleni, imate zdaj dobro priložnost, da izboljšate svoje odnose.

Namen

Koronavirus je veliko posameznikov in institucij prisilil, da znova razmislijo o svojem namenu. Namen daje smisel vašemu obstoju, delovanju, življenju. “Namen življenja ni, da najdeš samega sebe, temveč da samega sebe ustvariš.” – G. Shaw

Raziščite svoj namen, zapišite ga, in ko ste pripravljeni, ga delite z drugimi, to daje moč vašim ciljem. Ko boste ugotovili svoj namen (to lahko traja dlje kakor izolacija zaradi koronavirusa), razmislite, kako vaš trenutni pristop k življenju ustreza vašemu namenu. Katere dejavnosti in odnosi podpirajo vaše poslanstvo in katere ne.

Dosežki

Občutek dosežka vam daje občutek sreče, takrat se počutite zadovoljni, polni sebe, skočili bi do neba. Spominjajte se svojih dosežkov, vsak šteje, še tako majhen, naj vas spomnijo, da imate nadzor nad svojim življenjem. Razmislite o novih ciljih.

V izolaciji si zastavite majhne cilje, takšne, ki jih lahko dosežete. Vadba ob delu od doma, ki vas dvigne s stola na svež zrak, vsako uro za vsaj 10 minut. Napišite pismo na roko, v katerem izražate zahvalo nekomu iz vaše preteklosti, ki vam je pomagal, ko ste ga potrebovali … Predstavljajte si, kako se bodo počutili ob branju.

Predvsem pa povejte tistim, ki so vam pri srcu, da jih imate radi. Zdaj je popolna priložnost, da pozabite na zamere in zgradite nove skupne poti.

Dobro unovčeno popoldne- Foto Bela film #ostanidoma: slovenske filmske ustvarjalke in ustvarjalci ti podarjajo na ogled slovenske filme david-lezcano-1xzSAlZUVSc-unsplash Kaj brati v času samoizolacije oz. karantene: to so najboljše apokaliptične knjige! shutterstock_1162752061 Kako dolgo preživi koronavirus SARSCoV2 na površinah in s čim jih razkužimo? shutterstock_730330051 Koronavirus: kaj lahko naredi vsak posameznik za svojo skupnost? ·