o-WAKING-UP-IN-THE-MORNING-facebook
V zraku · buzz buzz

Stara zgodba. Ob zvonjenju budilke zjutraj pritisnemo ‘’snooze’’ in glavo zakopljemo pod blazino ter si želimo, da nas nihče nikoli in nikdar ne bi več ločil od postelje. Čudežno pa vsak večer okoli ure, ko bi se morali odpraviti v posteljo, oživimo in nismo niti najmanj zaspani. Če je to tudi zgodba vašega življenja, si preberite, kako postati jutranji tip človeka.

Znanost je dokazala, da lahko svoje možgane natreniramo, da postanejo bolj jutranji (za tolažbo: od vseh ljudi je jutranjih tipov le 10%). Nočne ptice imajo v primerjavi z jutranjimi tipi ljudi večkrat težave z depresijo, medtem ko so ”jutranjci” čez cel dan polni energije tudi zaradi tega, ker že takoj zjutraj poskrbijo za telesno aktivnost. Eden izmed preprostih nasvetov, ki bo izboljšal vaš nočni lepotni spanec, je, da se izogibate umetnih luči ter da pred spanjem popijete kozarec mleka. Seveda je priporočljivo, da se izogibamo kofeina, nikotina in alkohola, prav tako pa bi morali preskočiti tudi kratke dremeže čez dan.

PREBERITE ŠE: Recept: Zdravi kosmiči za zajtrk brez glutena

Več o tem, kako postati jutranji tip človeka, pa preberite v spodnji infografiki, ki je delo podjetja Toll Free Forwarding.

what-your-drink-choice-says-abou-1024x576 Kaj izbira alkoholne pijače pove o tebi? cover-dogs-7-trikov 7 enostavnih trikov, ki bi jih moral poznati vsak pasji lastnik Student studying E-mail: kako napisati dobro e-pošto [infografika] cover Oktoberfest: 10 nenavadnih dejstev o pivu, za katera verjetno niste vedeli ·